Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

27 sierpnia 2013

Imieninowe prezenty dla siebie: Krem daktylowo-orzechowy z surowym kakao

Z okazji imienin postanowiłam podarować sobie coś dobrego, smakowitego i przyjemnego, a zarazem służącego mojemu dobremu samopoczuciu.
Zaczęłam od łasucha.

Wykorzystałam niewielką ilość białego ryżu, jaki został z wczorajszej kolacji.
Namoczyłam garść daktyli i figę,
a także garść laskowych orzechów.
Umieściłam wszystkie te składniki w blenderze, dodałam
łyżkę sezamu,
dwie łyżki mielonych nasion lnu,
łyżkę surowego kakao,
sporo cynamonu, wyłuskane ziarenka kardamonu
oraz nieco mleka ryżowego.

Wszystko zmiksowałam na gęsty krem, który podałam pod pierzynką kokosowych wiórków.
Bardzo smakowite! Bezglutenowy, prawie surowy i zdrowy deser. Lubię takie celebrowanie!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga