Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

31 maja 2014

Inspiracje: MOŻESZ UZDROWIĆ SWOJE ŻYCIE - Louise L. Hay




LOUISE L. HAY - Wspaniała kobieta i wielka Inspiratorka. Żywy przykład skutecznego wprowadzania zmian we własne życie. Osoba, która wyleczyła siebie z choroby nowotworowej i od przeszło 20 lat uczy innych, jak mogą to zrobić. Udowadnia, że to wzorce myślowe i przeżywane przez nas emocje leżą u podłoża chorób. Na bazie doświadczeń własnych i wielu ludzi, którzy korzystali z jej pomocy, stworzyła listę dolegliwości i odpowiadających im zachowań, sposobów myślenia. Dopasowała także odpowiednie afirmacje do każdego przypadku, których praktykowanie pomaga zmienić stare programy i na ich miejsce wprowadzić nowe, pozytywne myśli. Napisała o tym w książce "Możesz uzdrowić swoje życie".

W tej chwili istnieje już sporo badań potwierdzających zależność, pomiędzy przeżywanymi emocjami i doświadczanymi uczuciami, a funkcjonowaniem ludzkiego organizmu.
Mówi o tym szeroko Dr Bruce Lipton. Od lat wykłada temat Dan Winter, który również wykazał, jak pod wpływem myśli i uczuć zmienia się nasze DNA.

LOUISE L. HAY niezwykle mnie zainspirowała własnym przykładem. Kiedy w 2007 roku po raz pierwszy zetknęłam się z jej postacią, z wielkim zaangażowaniem słuchałam płyt z nagraniem przygotowanych przez nią afirmacji. Naprawdę wiele temu zawdzięczam. W Polsce nagrań dokonała Ewa Foley i można nabyć je na CD.

101 MYŚLI MOCY w pewnym okresie słuchałam na okrągło. Chyba dzięki temu nie zwariowałam.
PORANNE I WIECZORNE MEDYTACJE nauczyły mnie wdzięczności za tak prozaiczne sprawy, jak dach nad głową (który wówczas jeszcze miałam własny), woda w kranie, prąd, działająca pralka czy lodówka. Początkowo wydawało mi się to śmieszne, ale szybko zrozumiałam, jakie to jest błogosławieństwo i że wielu ludzi musi żyć bez tych udogodnień. Zwłaszcza, kiedy uświadomiłam sobie, że zaledwie 100 lat temu mój pradziadek mieszkał w lepiance, razem z kurami.




AFIRMACJE LOUISE L. HAY
Karteczkę z wybranymi afirmacjami Louise noszę w portfelu od przeszło 6 lat.

  • Żyję w kochającym, obfitym, harmonijnym Wszechświecie i jestem wdzięczna.
  • Życie spełnia wszystkie moje potrzeby z wielką obfitością. UFAM ŻYCIU.
  • Prawo Przyciągania wnosi tylko Dobro do mojego życia. Jestem magnesem dla pieniędzy.
  • Moje myśli i działania tworzą harmonię z całym Istnieniem
  • ŚWIATŁO WE MNIE KREUJE CUDA W MOIM ŻYCIU, TU I TERAZ.
Kolejne również są mi niezwykle bliskie i stały się częścią mnie.
  • Spotykam pomocnych, życzliwych ludzi.
  • Sprzyjające okoliczności i właściwi ludzie są już tutaj i pojawiają się we właściwym momencie.
  • Mam dostęp do nieskończonego wsparcia. Moja siła płynie z mojego połączenia z moim Źródłem.
  • Jestem kreacją Boskiego Umysłu. Wszystko JEST DOSKONAŁE.
  • Jestem nieskończonym bytem. Jestem nieskończonym Istnieniem. Wiek mojego ciała NIE MA WPŁYWU na to, KIM jestem i CO robię.
  • Żyję w zgodzie z boskimi zasadami.
  • Myślę o życiu z pasją, Ta pasja wypełnia mnie ekscytacją i energią.
  • Żyję Tu i Teraz, odczuwając wdzięczność za wszystkie doświadczenia dzieciństwa.
  • ŻYJĘ CHWILĄ OBECNĄ.
  • Realizuję swoje pomysły, ponieważ wiem, że nie jestem sama.
  • ŻYJĘ ŻYCIE WOLNE OD LĘKU.

Afirmacje Louise L. Hay pomogły mi otworzyć się na to, co było i jest we mnie, wydobyć z siebie to, czego naprawdę pragnęłam, a w co nie potrafiłam wcześniej uwierzyć. Zawsze mamy wybór, w którą stronę chcemy podążać. Jeśli podejmujemy decyzję i jesteśmy otwarci - sposoby, narzędzia, ludzie zaczynają się pojawiać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga