Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

11 czerwca 2019

ALCHEMIA






Wewnętrzne przemiany nieuchronnie prowadzą ku konfrontacji z trudnymi emocjami i ciemną stroną samego siebie, by przecisnąć się przez wąskie gardło tego, co stłamszone i miast odrzucać - przemienić, w Nowe.



12.04.2019
ALCHEMIA

Kiedy ciągnie mnie w dół
Ciężkie myśli przytłaczają głowę
Biorę głęboki Oddech

Pod przymkniętymi powiekami
Rozświetlam. Rozświetlam.

Zło przemieniam w Dobro

Kiedy w Głębi mej Istoty
Pęka wór  trudnych emocji
Oddycham. Oddycham.

Czuję – Fala napływa
Ściska krtań szloch tłumiony
Proszę Niebo o wsparcie i…

Rozświetlam.

Przekraczając próg domu
Drzwi za sobą zamykam
Czuję – rwie coraz mocniej
Ucisk żalu i krzywd

Zawieszona na ścianie
Daję upust tej fali
Która tamę przerywa

Wylewam.

Minął sztorm
Ucichło wzburzone morze
Stoję w Ciszy

Oddycham.

Utulam Wewnętrzne Dziecię
Kocham.

Każdą trudną myśl
Ciężką emocję, strach i lęk
Rozświetlam.

Zło przemieniam w Dobro.
Alchemia.

Przemieniam w Dobro.
Alchemia.

Dobro.

Alchemia.









2 komentarze:

Wasze ulubione

Archiwum Bloga