Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

26 maja 2020

DZIEŃ MAMY





Dzień Mamy, to święto mojej Mamy i święto moje, jako Mamy moich córek.
A także święto mojej córki, jako Mamy jej synka.
Jeśli jesteś Mamą, tego dnia celebruj życie swoje, swojej Rodzicielki oraz swoich dzieci.

Przed złożeniem dziś życzeń mojej Mamie, potrzebowałam wewnętrznie spotkać się z własnymi uczuciami. A także te uczucia - uzewnętrznić.
Zatem dzielę się z Tobą swoim uzewnętrznieniem. Być może poczujesz potrzebne uwolnienie...
zablokowanych gdzieś w środku uczuć...









26 maja 2020

DZIEŃ MAMY

Dla każdej Mamy, w Dniu Mamy

I dla samej siebie

Moc uśmiechów i radości

Kochajcie Siebie, Drogie Mamy

Takimi, jakie Jesteście



Nie ma jednej idealnej Mamy

Takiego wzorca na całym świecie

Jesteś idealna taka, jaka Jesteś

Kiedy po prostu starasz się żyć

Jak potrafisz najlepiej



Wybaczcie sobie, Drogie Mamy

Popełnione błędy

Nie zawsze wiemy

Jak w życiu podążać, którędy?

Życie wytycza nam trasę

A serce naszym kompasem



Kochajmy Nasze Mamy

Wybaczajmy też zadane rany

Przytulajmy do serca szczerze

Zanim życie na zawsze

Od nas je zabierze…



Luiza Kattia




DO MOJEJ MAMY

Mamo, chcę powiedzieć, że Cię kocham

Kocham Cię, jednak nie dam więcej

Sobą manipulować



Zawsze tęskniłam do Ciebie i tęsknię

Do Twej czułości

Do otwartego serca i szczerej

Matczynej Troskliwości



Kocham Cię i całe życie

Brakowało mi Ciebie

Ta Miłość jest trudna,

Odczułam ją boleśnie.



Czyszczę wciąż głębokie rany.

Ufam, że jeszcze  ze sobą szczerze pogadamy.



A dziś, w Dniu Mamy

Przytulam się do Ciebie

By w Twoich matczynych ramionach

Odczuć Spokój i Ukojenie.



Lu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga