Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

3 maja 2020

PRAWDZIWIE JA i ZŁOTE NICI






Czasami myślę po angielsku.
Niekiedy myśli układają się wierszem
W wersji angielskiej...
Bo... dlaczego by nie?




26.04.2020

TRULY MYSELF


I am in (my) underwater cave
Where is my Inner Sanctuary
I seat in Stillness

There is my Inner Sunny Beach
I seat naked on the Golden Sand
The Blue Sky is over my head

I am open, empty and receptive
The Stillness and Clarity are my Destiny
Here

I’m Truly MySelf
My InnerSelf
Ever





PRAWDZIWIE JA


Jestem w podwodnej jaskini
Gdzie me Wewnętrzne Sanktuarium
Siedzę w Ciszy

Tu jest moja Słoneczna Plaża
Siedzę naga na Złotym Piasku

Błękitne Niebo ponad moją głową

Jestem otwarta, pusta, przyjmująca
Spokój i przejrzystość są moim Przeznaczeniem
Tutaj

Jestem swoim Prawdziwym Ja
Wewnętrznym Ja
Wiecznie





ZŁOTE NICI


Dzierżąc w dłoniach Złote Nici
Palcami przeplatam je z Życiem

Wdychając zapach Białych Bzów
Chłonę Skowronków śpiew

Odwieczną przędę Historii Wić
By istnieć mogło Życie…





Luiza Kattia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga