Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

12 sierpnia 2020

Przypływy i Odpływy - CZŁOWIECZE SERCE

 

 

Człowiecze Serce pełne jest sprzecznych uczuć. Czasem smutek je gniecie, lecz dostęp do niego ma też wielka Radość...



 

CZŁOWIECZE SERCE

 

Jestem głodna Miłości

I choć tak często

Otaczam nią

Samą siebie

Nie zastąpi mi to

Bycia

Z drugim człowiekiem

 

Jestem spragniona czułości

Pięknego

Bycia Razem

A moje serce

Płacze

 

Jestem głodna Miłości

Nienakarmiona

Idę przez życie

 

Znalazłam w Sobie

Źródło Radości

I z niego czerpię

 

Rozjaśniam mroki

Rozświetlam duszę

I kocham Siebie

 


Luiza Kattia

21.07.2019

Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga