Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

19 lutego 2018

AFIRMACJE MOCY - Świadome uzdrawianie siebie i swojego życia. Programowanie umysłu. Spokój i pojednanie.










Afirmacje Mocy to świadome programowanie swojego umysłu w zgodzie z tym, do czego świadomie  zmierzam i czego świadomie chcę doświadczać w swoim życiu. To moje świadome wybory w kształtowaniu siebie i swojego życia, a zarazem otoczenia. Przekonania i wierzenia mają ogromną moc. Podświadomość człowieka została nasączona wieloma zewnętrznymi programami, które nawet wbrew naszej woli potrafią manipulować naszymi decyzjami, wyborami i życiem. Jednakże mamy moc, aby to zmienić.


Tą mocą jest świadome postrzeganie siebie, tego co dzieje się w naszych głowach, jakie myśli pojawią się i do jakich decyzji nas popychają. To świadoma obserwacja i rozróżnianie CO JEST CZYM – które z pojawiających się myśli są moje własne, a które wchłonęłam z zewnątrz. To także jasne, świadome określenie samemu sobie, jakimi wartościami postanawiam kierować się w swoim życiu, co dla mnie jest ważne, jakim chcę być człowiekiem, dokąd podążam, co chcę osiągnąć, jakie myśli świadomie decyduję się tworzyć w swoim umyśle, za co biorę odpowiedzialność. Kiedy to wszystko jest już określone, pozostaje wytrwale i z uważnością obserwować siebie – swoje myśli, zachowania, reakcje, a także to, co wydarza się w otoczeniu oraz podejmować decyzję - czego już nie chcę i postanawiam to zmienić, na co godzę się, a na co zgody  nie wyrażam. Zauważać, które zachowania i reakcje biorą się z podświadomych programów i odwzorowywania tego, co widzimy w świecie zewnętrznym. Świadomie wprowadzać pożądane przez siebie myśli i wzorce, w miejsce tych przestarzałych, toksycznych, degradujących nas i nasze życie. Budować w sobie obrazy, myśli, przekonania, wzorce dla własnego nowego życia, pełnego tego, co jest budujące, wspierające, twórcze, owocne, korzystne dla rozwoju własnego, jak i dla całości – ludzkości, środowiska, przyrody, życia. W miejsce rywalizacji – wprowadzać współpracę, w miejsce zagarniania – współdzielenie, w miejsce złości, gniewu i nienawiści – akceptację, zrozumienie i tolerancję, w miejsce poniżania – szacunek, w miejsce walki i zmagań – spokój i pojednanie.



Swoimi działaniami wspieram to, co jest zgodne z moimi wartościami. Każdy odpowiada za siebie i swoje wybory. Nie mogę innym narzucać swojego zdania i swojej drogi. Nowy świat tworzę poprzez moje własne wybory i decyzje, moje własne działania, pozwalając innym, aby żyli po swojemu. Zamiast angażować się w spory i walkę z tymi, którzy myślą i czynią inaczej niż ja, zostawiam ich w spokoju i buduję taki świat, w jakim ja chcę żyć – buduję go właśnie poprzez to,  w jaki sposób ja myślę, jakie wartości wyznaję i jakimi kieruję się przy dokonywaniu codziennych wyborów. Czynię w tym kierunku tyle, ile aktualnie mogę. Nie stawiam siebie pod pręgierzem doskonałości. Biorę pod uwagę własne możliwości i aktualne uwarunkowania. Jednak kierunek mam jasno określony. Każdego dnia wyważam – ile mogę uczynić, jakie decyzje podjąć właśnie dziś, właśnie w tych bieżących okolicznościach. Nie dążę do tego, aby stać się ideałem czy świętą. Dążę do równowagi żyjąc zwyczajne, ludzkie życie. Robię tyle, ile mogę w tym momencie. Dążę do bycia w pełni świadomą tego, co dzieje się w mojej głowie i tego, jakich dokonuję wyborów. To ja określam reguły mojego życia. Afirmacje Mocy pomagają mi przeprogramowywać swoją podświadomość, upewnić się w swoich wartościach, wprowadzić w siebie spokój, równowagę i wypełnić siebie mocą.









CISZA. Wejście w wewnętrzną ciszę i odnalezienie w niej ukojenia przywraca równowagę i pomaga dostrzec najlepsze rozwiązania.



JESTEM OSADZONA W SWOIM WNĘTRZU.



Mam wyostrzony umysł i świadomość.

Mam wyostrzony zmysł krytyczny.

Kieruję się dobrze zestrojoną intuicją.

Jestem zintegrowana wewnętrznie i dbam o swoją przestrzeń.



ŁĄCZĘ I JEDNOCZĘ W SOBIE MIŁOŚĆ I MOC.



Odnajduję Harmonię we wszystkim, co czynię.

Jestem Harmonią.



Napełniam Siebie ufnością. Ufam. Jestem zaopiekowana. WIEM TO.

Wszystkie potrzeby są zabezpieczone.

Wszystkiego wystarcza dla Wszystkich.

Synchroniczność Wszechświata dba o przepływ.



Od przekonań zależy wszystko.

Pewność we mnie, to moja siła i moc.



Mądrość jest we mnie.

Wszystko, czego potrzebuję jest już we mnie.

Wszystkie wyższe światy, wyższe wymiary i częstotliwości są we mnie, wewnątrz mnie.



Zwracam się do wewnątrz, do wewnętrznego autorytetu.

Jestem Boską Istotą, Boskim Istnieniem.

Jest we mnie odwaga. Prowadzi mnie siła Ducha.



Kocham i służę całej ludzkości poprzez podążanie obraną Drogą.


Jestem jak dynamomaszyna,

Wytwarzająca nieustającą radość.


Znajduję to co Boskie i dobre w każdej twarzy.








Jestem oryginalna. Jestem pomysłowa. Jestem odważna.

Ciągle na nowo napełniam siebie Odwagą i Radością.

Nie zginam się. Jestem mocna. Stoję prosto.

Nie szukam wsparcia u innych.

Myślę samodzielnie. JESTEM SOBĄ.



Miłość BOGA czyni Mnie wolną.

Światło Bożej Miłości i Światło Bożej Prawdy przepływa przeze mnie, rozświetla całą moją Istotę, na każdym poziomie, na każdym piętrze, w każdym aspekcie, w każdym przejawie, w każdym drgnieniu, w każdym tchnieniu, na każdej częstotliwości, rozświetla każdą cząsteczkę mojego ciała fizycznego, moich ciał energetycznych, mojego Ducha, wprowadza strukturę wzorcową, niosącą zdrowie i witalność, światło i miłość, siłę i Moc.  I tak JEST.



Pamiętam o tym, że to ja nadaję interpretację i znaczenie zdarzeniom.

Pamiętam, że na różne sposoby mogę reagować na to, co mi się przydarza.



Przyglądam się zdarzeniom z dystansu.

Obserwuję. Wyciągam wnioski.

Pracuję z emocjami. Przerabiam je, jeśli tego potrzebuję. I uwalniam. Wychodzę poza emocje.



ODE MNIE ZALEŻY, JAK ZABARWIĘ TO, CO WIDZĘ I CZEGO DOŚWIADCZAM.



Biorę odpowiedzialność za swoje życie, swoją postawę, swoje reakcje i swoje interpretacje.

I tylko za swoje.

Każdy odpowiada za siebie.

A świętą  nie jestem. Żyję i w każdej chwili podejmuję decyzje od nowa. Robię to, co uważam za słuszne teraz.



KOCHAM I JESTEM KOCHANA.


Jestem spokojna. Jestem bezpieczna. Jestem szczęśliwa.

Cieszę się TYM, CO JEST.

Doświadczam szczęścia. Doświadczam radości. Doświadczam zadowolenia, spełnienia, przyjaźni i miłości, bo jestem tego warta! Bo TAK WYBIERAM.


Obfitość i dostatek są moim naturalnym stanem.





Uwalniam wszelkie przestarzałe i szkodliwe moje własne przekonania na swój temat. Wypuszczam i pozwalam im odejść!

Wszystkie moje myśli, świadome i podświadome, a podważające moją wartość - do czego się nadaję lub nie nadaję, co potrafię a czego nie, co mogę a czego nie, co mi się uda a co nie uda – wypuszczam, uwalniam, usuwam! To już nieaktualne!



Jestem tu i teraz, otwarta na Nowe Życie. Teraz stawiam pierwsze kroki na swojej Nowej Drodze.



Teraz wszystko jest możliwe.



Oddycham głęboko, otwieram się i zapraszam do siebie cały swój potencjał, kreatywność i inspirację – zapraszam. Twórzmy razem! Twórzmy piękno, radość, dobro, życie, szczęście, zadowolenie, dobrostan, przyjaźń, miłość.

Niech inspiracja do mnie przychodzi… niech wypełnia mnie w harmonii z moją Istotą, z moim potencjałem, z moim Duchem!



Niech MIŁOŚĆ i DOBRO wypełniają mnie i moje   życie, moje Istnienie.



JA DOPIERO ZACZYNAM ŻYĆ!



Dopiero teraz zaczynam odczuwać Wolność, prawdziwą SIŁĘ i MOC, Moc Kobiecą, jasność umysłu, odwagę wolną od lęków przed życiem i tym „co będzie”.



Mam wrażenie, że uwolniłam się od wielu toksycznych programów, które mnie zniewalały, wikłały w lęki i uzależnienia (np. od mężczyzn, od seksu, od pewności w postaci zabezpieczenia przyszłości „na papierze”, od tego jak na mnie zareaguje matka i ojciec oraz różni „inni”, uzależnienia od opinii i akceptacji innych ludzi).



THIS IS THE NEXT LEVEL!










Jestem Harmonią.

Napełniajcie się wiarą - od wiary zależy wszystko.

Kochajcie i służcie całej ludzkości.

Pomagajcie każdemu.

Bądźcie uprzejmi.

Bądźcie jak dynamomaszyna,

Wytwarzająca nieustającą radość.

Znajdujcie to co Boskie i dobre w każdej twarzy.

Nie ma świętego bez przeszłości,

Nie ma grzesznika bez przyszłości.

Chwalcie każdego.

Jeżeli nie możecie kogoś pochwalić,

To niech On odejdzie z Waszego życia.

Bądźcie oryginalni. Bądźcie pomysłowi. Bądźcie odważni.

Ciągle na nowo napełniajcie się odwagą.

Nie zginajcie się. Bądźcie mocni. Stójcie prosto.

Nie szukajcie wsparcia u innych.

Myślcie samodzielnie. Bądźcie sobą.

Niech Miłość BOGA uczyni Was wolnymi.

Niech Wasze życie stanie się życiem róży,

W ciszy przemawia językiem aromatu.

 (Tekst zaczerpnięty z Przekazów od Jana Gabriela)






 




2 komentarze:

  1. Jakis kontakt ??? gabriel05@op.pl mozesz pogadać ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Fabioo,
      Mój adres e-mail jest podany na stronie. Możesz pisać na luizakattia@gmail.com
      Pozdrawiam.

      Usuń

Wasze ulubione

Archiwum Bloga