Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

18 stycznia 2023

Dawanie jest przyjmowaniem. Przyjmowanie jest dawaniem. KADRY Z ŻYCIA.


2023 ROKIEM PONOWNYCH NARODZIN I WZRASTANIA

 


DAWANIE JEST PRZYJMOWANIEM. PRZYJMOWANIE JEST DAWANIEM. KADRY Z ŻYCIA.

Czymkolwiek obdarowuję drugiego Człowieka, w rzeczywistości daję to jednocześnie samej sobie.

Okazując Tobie serdeczność i życzliwość, tym samym wypełniam samą siebie serdecznością i życzliwością. Obdarzając Ciebie uśmiechem, jednocześnie uśmiecham się do samej siebie. Promieniejąc jasnością - wypełniam światłem swoje wnętrze i rozpromieniam otoczenie. Czyż to nie piękne, jak Dobro się szybko pomnaża?

Tym samym warto mieć na uwadze, iż złoszcząc się na drugiego, złorzecząc, atakując, mszcząc się bądź strasząc innych, tym samym napełniasz siebie i swoje wnętrze oraz komórki ciała tymi samymi niskowibracyjnymi i chorobotwórczymi emocjami. Wybór należy do każdego z nas z osobna. Im więcej osób o zbliżonych wartościach, dążeniach, uczuciach, tym moc i siła oddziaływania tychże zwielokrotniona.

Świadomie wybieram, jakie jakości wspieram i pomnażam poprzez swoje myśli, uczucia, emocje, działania.

Troszcząc się o Ciebie, okazuję troskę również sobie. Dzieląc się z Tobą, pomnażam dla siebie. Matematyka Serca. Wszystko ze wszystkim jest połączone.




Dziś rano obudziłam się uśmiechnięta, odczuwając wewnętrzną radość i błogość, zadowolenie i wdzięczność. Wdzięczność za przepływ i wymianę.

Poczułam ogromne wzruszenie i wdzięczność za czas spędzony z Moją Mamą. Poczułam, kolejny raz, jakie to ważne i cenne. Nigdy nie wiemy ile czasu nam pozostało. A kiedy nastąpi mój czas odejścia z tego ciała, zachowam w sobie te cenne obrazy - przeżycia takie jak wczoraj...

Kadr jak z filmu - kiedy czeszę i suszę długie włosy mojej Mamy, powiew z suszarki rozwiewa delikatnie włosy, Mama spogląda w lustro... a ja opowiadam: wyobraź sobie, że jesteśmy na piaszczystej plaży i czujesz na twarzy powiew morskiej bryzy ... Gorące słońce ogrzewa twarz... Mama uśmiecha się, pamięć przywołuje dawne wspomnienia. Zamykam kadr. Chowam do skrzyni z cennymi obrazami. To kadr rozpościerania wizji radości i lekkości.

Zabiorę również inny kadr, kiedy myję i pielęgnuję schorowane i zniszczone uszkodzeniami ciało Mamy, które tyle przeszło, a jednak ogromna moc, jaka wewnątrz tej Istoty żyje potrafiła przywrócić je do funkcjonowania. Ten kadr zamyka w sobie troskliwość, czułość, podziw, współczucie, wybaczenie, akceptację.

Wiosną 2022 roku wydarzyła się inna scena, na którą wiele lat czekałam. Czekałam na moją długo niewidzianą siostrę . Pojawiła się nagle, niespodziewanie, gotowa na spotkanie po latach. Z tamtego dnia zabieram kadr w scenerii nocnej, wiosenna trawa, ziemia pod rozłożystym drzewem i nasze cztery siostrzane dłonie, ułożone jedna na drugiej, przykrywające twardy kamień umieszczony w glebie, jako symbol ciężarów i cierpień oddanych w dół, do Matki Ziemi. Niezwykle wartościowy Kadr-Skarb. Oczyszczenie.

Jestem ogromnie wdzięczna!

Jedną z najbardziej wartościowych "rzeczy", jakie możemy dać od siebie drugiemu człowiekowi jest coś niematerialnego - nasza Obecność, czułość, troskliwość, otwarte przyjmujące Serce. Cudowne jest, iż dając te Jakości - sami je chłoniemy. Karmiąc kogoś, tym samym karmimy siebie. Nieustanny przepływ i wymiana.


KARTECZKI INSPIRACJI - AFIRMACJE MOCY



2 komentarze:

  1. Wspaniałe. Proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 I zapraszam, po więcej. Proszę się częstować 😊

      Usuń

Wasze ulubione

Archiwum Bloga