Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

9 sierpnia 2020

Przypływy i Odpływy - ROLLERCOASTER

 

Wysoka sensytywność sprawia, że czujesz więcej. Obdarza Cię wrażliwością i empatią. Emocje otoczenia potrafią rozwibrować Twoje własne pole...

 

 


 BURIED TENSION / STŁUMIONE NAPIĘCIA


Morze wzburzone
Wiatr rzuca łajbą
Tornado wkręca w swój Wir
 
Rzuca mną w lewo
To zaraz w prawo
Kiedy się skończy ten film!
 
Akcja rozgrywa się
W moim Wnętrzu
TU jest filmowy plan

Wiry emocji
Tornado przeszkód
STOP!

TERAZ ZABRZMI OMmmmm…

 

 

 

ROLLERCOASTER

Chcę tego, czy nie
To dzieje się
Wewnętrzny Rollercoaster

Wprowadzam OM
I Jestem w ZEN
To Mój Świadomy Cel

Lecz czuję TO
CO wokół drży
Dotyka mnie GŁĘBOKO

Odbiera Rytmy
Szósty Zmysł
I burzy w mig mój Spokój…

 

Luiza Kattia

Maj 2019

Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga