Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

7 sierpnia 2020

Przypływy i Odpływy - PEŁNIA W SKORPIONIE


 

 Kiedy intensywna Pełnia rozbija wewnętrzny spokój i szarpie emocjami, wezmę siebie we własne czułe ręce i obejmę... Mocą swego wyboru będę rozświetlać podwodną jaskinię, w której chowają się najgłębsze lęki...


 

PEŁNIA W SKORPIONIE

 

Przeżyję swoje Życia Do Końca

To postanowione

Rozświetlając myśli i emocje

Wypełniając Światłem

Swoje ciało i świat wokół mnie

 

Pomimo smutku i łez

Pomimo wewnętrznego cierpienia

Pomimo wielu traum

Pomimo osamotnienia

 

TAK, przeżyję swoje Życie do końca

Tyle, ile jest mi dane

Ile zostało już dawno zaplanowane

Wezmę Siebie we własne czułe ręce

Podziękuję Niebiosom za tę trudną Drogę Rozwoju

 

Otulę Siebie Świetlistą Miłością

I poddam się Biegowi Zdarzeń

Niech się dzieje! Niech się dzieje!

Niechaj się wypełnia 

 

Wszystko już dawno zostało postanowione

Przeżyję Swoje Życie do końca

To postanowione

 

Więc – ROZŚWIETLAM!

  


18.05.2019

Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga