Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

12 sierpnia 2020

Przypływy i Odpływy - MOC DO ZMIANY

 

 

 Wiem, mam Moc do Zmiany, poprzez swój Własny Wybór...


 

MOC DO ZMIANY

 

WIEM – mam MOC do Zmiany

Poprzez swój własny WYBÓR

 

Smutek serce mi gniecie

Choć wcale tego nie chcę

 

Czasem nie mam już siły

Wypłynąć na powierzchnię

Oceanu łez

 

Za każdym razem mnie zadziwia

Kiedy łzy nadal płyną

Pomimo upływu lat

 

Czy one wszystkie są moje?

A może zbieram, jak korale

Pogubione na Drodze

Wędrowca?

 

Układają się w Historie

Chcąc znaleźć ujście

Być wolne…

 

Wiem, mam Moc do Zmiany

Poprzez swój własny Wybór

 

MOC WYBORU dla Życia w Radości

 

Lecz kto smutki pozbiera?

Pogubione na Drodze?

Kto uwolni do Światła

Korale…

 

Trans-Formacja. Trans-Mutacja. Alchemia.

 

 

Luiza Kattia

Maj 2019

Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga