Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

9 września 2020

Przypływy I Odpływy - PRZYPŁYW. ODDYCHAM.



Życie to Przypływ i Odpływ. Sinusoida emocji i uczuć. Doświadczanie własnego wnętrza, tego co się w nim zadziewa. Kocham te chwile, kiedy Błogość na mnie spływa... Gdy głęboko i swobodnie ODDYCHAM... 


ODDYCHAM


A ja powiem Wam

Kiedy Nów jest w Byku

Zasiewajcie dobrą muzykę

Komponujcie dobrze dobrane smaki

Cieszcie się życiem!

 

Kiedy Nów jest w Byku

Afirmuję Radość Istnienia

Na nowo doceniam siebie

Patrzę z Ufnością w Przyszłość

Odświeżam własne postanowienia

 

Znów ODDYCHAM

  




KOCHAM TEN STAN / I LOVE THESE DAYS

 

I love these days

When I have smile

On my face

When I wake up

In the morning

In my bed

 

I love these days

When I feel happiness

In my heart

When I wake up

In the morning

In my home

 

Kocham te dni

Gdy czuję radość i błogość

Kocham ten stan

Stan pełnej Harmonii

 

Chłonę światło pełni słońca

W samo południe

Świergot ptaków

Tak radośnie karmi duszę

 

 

 

 

KWIATY AKACJI – NADZIEJE

 

Rozkwitają białe kwiaty Akacji

Niedaleko początek wakacji

 

Lekko robi się zaraz na duszy

 

Niech radością nakarmią się zmysły

Ciepło słońca letniego ogrzeje

 

Nadzieję…

 

 

 

 

 

O PORANKU

 

Szumią liście za oknem

Na wietrze

Wita mnie

Słoneczne powietrze

 

Muskają nagie ciało

Migające promyki

Zapraszają do tańca

Rozpalają zmysły

 

Jak diamenty

Połyskują wśród liści

We mnie błogość

Już z nimi

Szeleści…

 

 

 

NIEDZIELNY SPOKÓJ

 

Leniwe niedzielne przed-południe

Cisza i spokój

 

Liście ledwie szeleszczą

Po porannym deszczu

 

Oddycham świeżym powietrzem

Niebo – bezwietrzne

 

Wewnątrz Jestem Wielkim Uśmiechem

I kąciki ust poszły w górę

 

Wdzięczność we mnie za Życia Bezkres

I za Dobro, co wiecznie krąży

 


Maj/Czerwiec/Lipiec 2019


Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga