Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

16 września 2020

Kryzys i Doświadczenie




Kryzysy spotykają w życiu każdego z nas, nie jeden raz. Sztuka polega być może na tym, by dostrzec Szansę, jaką ze sobą dany Kryzys przynosi. Gdy pojawia się Zrozumienie, zyskujemy nowe cenne Doświadczenie. 



KRYZYS I DOŚWIADCZENIE 


Uśmiecham się do Ciebie od rana

I serdeczną myślą przy Tobie Jestem


Kryzys Życia jest częścią od Zarania

Szanse jednak z każdą przeszkodą niesie


Mądrość w Tobie mieszka

I Moc

By z kryzysu uczynić

Doświadczenie 


Dostrzec gdzie najbardziej krzywdzisz

Samą Siebie 

I z Miłością wspierać Duszę  Twą 


31.08.2020 


Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga