Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

5 października 2020

Przypływy i Odpływy - BLASK




 

 

BLASK

Cieszy Cię mój uśmiech
I życzliwość w oczach
 
Chłoniesz Dobrą Energię

Czy spojrzysz głębiej?
Czy zajrzysz dalej?

Ile łez, za tym blaskiem





CIESZYĆ SIĘ ŻYCIEM

Uwielbiam cieszyć się życiem!
Kocham się radować!
Znajduję drobne powody
By Życie Ce-le-bro-wać

Radość co dzień buduję
Pomimo wylewu łez
Wdzięczność głęboko czuję
Choć ciężar Życia w niej jest

Pokonuję trudy
Wlewam w siebie lekkość
Rozświetlając umysł
Idę przez życie giętka

Jeśli myślisz – to łatwe!
Uścisnę ci mocno dłoń!

Łatwym czynić TO pragnę
Lecz ciężar czuję co krok

Ciężary z ramion CZAS ZDJĄĆ!
I sięgnąć w głąb
Po swą MOC!



Maj 2019
Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy". 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga