Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

12 sierpnia 2020

Przypływy i Odpływy - PRZYJACIELE

 

 

 

W gronie Przyjaciół żyje się lepiej. Z Przyjaciółmi każdy problem wydaje się mniejszym. Przyjaciele pomagają zrozumieć więcej...

 

 


PRZYJACIÓŁCE

 

Moja Droga

Podziękować za Twą Troskę

Porozmawiać z Tobą chciałam

Lecz, nie mogę…

 

O uczuciach…

Więzną w krtani łzy zdławione

Więc… zadzwonić, porozmawiać

Dziś nie mogę

 

Bądź Spokojna, bo TO minie

Ja wciąż żyję

Choć tornado znów przechodzi

Przez mą duszę…

 

To są takie w moim życiu

Częste chwile

Lecz – Ty Wiesz

Miłość zawsze

Ostatecznie

Bierze Górę

 

To samotność na człowieka

Tak źle wpływa

I tym bardziej za Przyjaciół

Jestem Wdzięczna

 

I dziękuję za Twą Troskę

Za Twą Miłość

Wiem, że Jesteś

To mnie bardzo mocno wspiera

 

 

 

 

PRZYJACIELE

 

Po przed-nowiowym wylewie łez

Ucichły we mnie emocje

Wszystko było potrzebne

By wydobyć z siebie na powierzchnię

Zatrute cząstki z przeszłości

 

By uświadomić sobie

Co wciąż sprawia trudności

Gdzie mnie boli

 

Rozmowy z bliskimi osobami

Zawsze pomagają

Stają się lustrem i głośnikiem

Tubą aspektów

Jakie potrzebuję z siebie wyciągnąć

Obejrzeć, dostrzec

 

Coś na Nowo pojąć

 

Pomagają zrozumieć więcej

W świetle historii innych ludzi

Poczuć się częścią większej całości

Być w przepływie treści

 

Penetrować własną głębię

Nie tylko w samotności

 

Potrzebuję drugiego człowieka

By lepiej poznać siebie

Dziękuję każdemu z Was, Przyjaciele

 

 

Luiza Kattia

Maj 2019

 

Wiersze te są częścią cyklu  PRZYPŁYWY I ODPŁYWY .

 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga