Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

3 maja 2020

CZAS PRZEPEŁNIONEJ PUSTKI i Ostatnia Butelka Starego Wina






Odczuwać taki stan, stan kompletnej wewnętrznej Pustki... a jednocześnie czuć jak ci się wewnątrz wszystko przelewa i ulewa... Tabula rasa dotyczy stanu obecnego i wizji siebie na teraz i do przodu. Przepełnienie natomiast tego, co za mną, co już było lecz wraca i wraca, wciąż zalewa mózg toksynami, każąc się analizować, przyglądać, przeżywać ponownie, wyciągać wnioski z różnych punktów widzenia... Niedobrze mi już... Dość!



 26.04.2020


CZAS PRZEPEŁNIONEJ PUSTKI


Jestem Pusta. I Przepełniona
Starymi Historiami
Ulewa mi się
Przebrzmiałej płyty dźwięk

Osłabia mnie zgrzytanie

Jak Didżej w mglistą ciemną noc
Raz w lewo to, raz w prawo
Poruszam krążkiem czarnych rys
PodTonów chwytam drganie

Przepuszczam ten kolejny raz
Jak rostbef przez maszynkę
Uczucia, myśli, bezsens, sens
Wyciągnąć chcę Esencję

Przekompostować Głębi Dół  (zbierało się latami)
Przetrząsnąć, wzruszyć, dać mu czas
Wyekstrahować SuperTorf
Używkę na mój Nowy Grunt


Wyruszę lekka w Nowy Świat
Biała Czysta Płyta
W jej wnętrzu piękny świeży kwiat
Esencji gra Muzyka






OSTATNIA BUTELKA STAREGO WINA



Ostatnia butelka Starego Wina
Skosztować dzisiaj chcę jego łyk
Niech dni radości mi przypomina
Odeśle w Nie-Byt cierpienia dni

Tym starym winem Toast wznoszę
Za Nowe Życie, Nowy Byt
Wnoszę weń Radość, Dostatek, Zdrowie
Wdzięczności Klamrą
Domykam Drzwi…


 Luiza Kattia
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga