Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

1 lutego 2016

NOWY CZŁOWIEK




Nowa Miłość



1 lutego 2016

Teraz budzi się Nowy Człowiek.

Nowy człowiek jest przebudzony i świadomy swego pochodzenia i swego Istnienia.
Rozkwita kwiatem Nowej Miłości.
To czysta Miłość, wolna od manipulacji ego, przemawiająca językiem Prawdy.
W niej przejawia się Duch i Moc.

 
Człowiek jednoczy się z Bogiem, którym JEST i odzyskuje należne Jemu miejsce.
Moc jest w każdym z Nas.
Moc jest w Tobie. Moc jest we mnie.
Moc przejawia się w Jednostce i Jej Indywidualności.
Każdy z nas jest NIM. ON jest w każdym z nas.

Budowa człowieka i struktura Jego duszy staje się krystaliczna.
Człowiek staje się kryształem, przez który przenika światło świadomości.

Czerwony kwiat rozkwitającej Nowej Miłości przynosi ze sobą wartości, które człowiek ma w sobie połączyć i zjednoczyć oraz sobą reprezentować:
- Czystość serca
- Czystość idei
- Połączenie z Mocą, jaka w człowieku jest

Wyciszam wszystkie zewnętrzne rozpraszacze.
Skupiam myśl wewnątrz siebie.
Wsłuchuję się w siebie. W swój oddech. W bicie swego serca.
Moje serce rozprzestrzenia się jasnym światłem.
W moim sercu błyszczy czysty kryształ.
Czuję w sobie pulsującą energię. Czuję ziemię pod stopami i niebo nad głową.
Energie nieba i ziemi przepływają przeze mnie i  we mnie się jednoczą.

Jestem nowym człowiekiem.








2 komentarze:

  1. Dzięki Lu:) To pięknie rezonuje z tym, o czym rozmaiwaliśmy. Pozdrowienia dla Wszystkich Nowych Człowieków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Andre 🙏. Niech dzieje się Miłość. Niech dzieje się Piękno i Dobro. Niech staje się Nowy Człowiek ✨💜

      Usuń

Wasze ulubione

Archiwum Bloga