Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

20 lutego 2016

Inspiracje: DZIESIĄTE WTAJEMNICZENIE









Kiedy zrozumiałem, że te dusze są jeszcze bardziej przerażone ode mnie, zacząłem wysyłać im pozytywną energię. Natychmiast się od nas odsunęły i wróciły do swojej poprzedniej pozycji.



– Dlaczego nie mogą przyjąć miłości i obudzić się? – spytałem Wila.

– Bo kiedy zaczynają odbierać energię, to o pewien stopień podnosi się ich świadomość, więc równocześnie dopuszczają do siebie ten strach, przed którym tak się bronią. Zdobywanie wyższej świadomości i przełamywanie swoich przyzwyczajeń zawsze na początku łączy się z lękiem, bo najpierw trzeba sobie pozwolić na doświadczenie bezradności, zanim się znajdzie nowy sposób istnienia. Dlatego najczarniejsze chwile w życiu bardzo często poprzedzają wielki wzrost świadomości i przebudzenie.


James Redfield
"Dziesiąte wtajemniczenie"






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga