Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

21 lutego 2016

ENERGIA Z SERCA DO SERCA - Dzienniki









21.02.2016

Obudziłam się rano z uczuciem radości, błogości, wypełniona szczęśliwością.
Uśmiech na twarzy. Radość w ciele.
Krótko przed obudzeniem widziałam i przeżywałam scenę wizyty u mnie Przyjaciela.

 
Przyjechał do mnie w odwiedziny, znalazł się w domu, w którym mieszkam.
To nie jest mój dom, to dom innej kobiety.
Charakterystyczny był wzrost mego Przyjaciela. Miał małe ciało, był niskiego wzrostu, jak liliput. Jednak moje serce czuło, że to WIELKI PRZYJACIEL.

Odczuwałam w sobie, zwłaszcza w rejonie klatki piersiowej i splotu słonecznego silną, przyciągającą do niego energię. Czułam wielką radość – Radość i Szczęśliwość z naszego spotkania. Właściwie czułam to całą sobą. ODCZUWANIE mnie ogarnęło.

Miałam bardzo wyraźne i jasne przeświadczenie, że WŁAŚNIE TO ODCZUWANIE, ta silna energia rozświetlająca i powiększająca mnie OD WEWNĄTRZ, jaką czułam do Niego i jaka zaistniała między nami – TO JEST NAJCENNIEJSZE I NAJWAŻNIEJSZE.

To UCZUCIE przyćmiewa wszystko co dzieje się dookoła. Wszelkie ograniczenia i niedogodności tego doczesnego, materialnego, matriksowego świata przestają mieć znaczenie, znikają.
Ważne jest TO UCZUCIE – ENERGIA Z SERCA DO SERCA.


Czuję się od rana taka radosna, energetyczna, witalna.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga