Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

18 sierpnia 2018

WDZIĘCZNOŚĆ - Afirmacje Mocy






Wdzięczność we Mnie Jest,
Zakotwiczona Skutecznie i Trwale.
Żadne wichry,
Ufności ze mnie nie wyrwą.
Nawet kiedy,
Popadam CHWILOWO w niepokoje bądź żale,
WIEM, ŻE ŻYCIE
OPIEKUJE SIĘ MNĄ STALE.

Nd 12.08.2018



Wdzięczność trzyma mnie na Powierzchni.
Tak, to Ona.


Wdzięczność pomaga mi Ufać Życiu, że wciąż dobrze mnie prowadzi.
Każdego dnia, pomimo przeciwności, dostrzegam drobne i większe powody,
by czuć Wdzięczność dla Życia, dla Siebie samej i Ludzi.

Dziękuję za dach nad głową, za miejsce do życia.
Za bieżącą wodę w kranie, prąd, pralkę i ciepłe posiłki.
Za życzliwych, pomocnych i przyjaznych Ludzi.
Za Wszelkie Dobro, które od Nich wpływa
Oraz za to, jakie Jest we Mnie samej.

Dziękuję za Spokój, który tworzę w sobie.
Za jasność myśli, pomimo wszystko.
Za głęboki oddech, gdy brakuje tchu.
Za gorące łzy, które wciąż potrafią płynąć,
by oczyszczać głębię uczuć.

Wdzięczność w Sobie Mam.

Sb 18.08.2018 



Afirmacje Mocy i Karteczki Inspiracji, to narzędzia pomocne w pracy z własnymi przekonaniami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga