Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

13 sierpnia 2013

Pierwszy krok


Po długim okresie zastanawiania się, wątpliwości i odwlekania wykonałam pierwszy krok i stworzyłam główną stronę swojego bloga. Doszłam do wniosku, że rozpoczynając przygodę z blogowaniem nie muszę od początku wiedzieć wszystkiego. To miejsce będzie stopniowo nabierać kształtu, a idee będą na bieżąco się krystalizować.

Zatem - Witaj Gościu w Pomarańczy Zmian!

Zapraszam do mojego świata.

Pomarańcza kołem się toczy, zupełnie jak fortuna. Życie jest jak pomarańcza - okrągłe, soczyste, kolorowe, smakowite, radosne i obfite. Zdarza się, że gorzkie.  Bywa, że kwaśne. Wybieram owocową soczystość i słodycz. Pomarańcza zmian to opowieść o dążeniu do zmian w życiu i wewnętrznej transformacji, o Drodze i wzrastaniu na niej. To miejsce inspiracji filozoficznej, duchowej i kulinarnej.




Soczystość i ósemkowa Obfitość.
Radosne i dostatnie życie.
Cieszenie się Wszystkim Co Jest.
Wdzięczność i uśmiech.
Moja Pomarańcza Zmian.

Luiza Kattia

Wasze ulubione

Archiwum Bloga