Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

29 sierpnia 2013

Kilka Mądrości w Duchu TAO



PŁYŃ LEKKO, Z NURTEM ŻYCIA. BĄDŹ NA TAK!

Im silniejszy opór, tym więcej cierpienia.
Poddanie się spontanicznemu działaniu sprawia, że wszystko dzieje się we właściwym momencie i w najlepszy możliwy sposób.

ZAMIAST UMYSŁU I ROZMYŚLANIA – DUCH I ŚWIADOMOŚĆ.
NIE WIOSŁUJ – ŻEGLUJ.
PORUSZAJ SIĘ WRAZ Z TWÓRCZYMI ENERGIAMI RZECZYWISTOŚCI.

Energia tworzenia jest wszędzie, otacza nas i wypełnia. Wystarczy poczuć ją i skupić na niej swoją uwagę. I tworzyć świat, w jakim naprawdę chce się żyć.

DROGA TO HARMONIZOWANIE Z DUCHEM.

Kiedy dostrajam się do energii Życia, Droga sama mnie prowadzi.

POWSTRZYMAJ PRZEJMOWANIE INICJATYWY.

Usilne przejmowanie inicjatywy, notoryczne wyręczanie innych często wynika z niepokoju, strachu, gniewu lub pychy. Biegnę, by zrobić coś za kogoś – podnieść, podtrzymać, załatwić chociaż nikt mnie o to nie prosi - bo boję się być źle ocenioną i walczę o akceptację lub kieruje mną przekonanie, że to ja znam najlepszy sposób lub najlepiej wiem, co i jak należy. A sposobów działania jest wiele, każdy ma znaleźć odpowiedni dla siebie.

Z UFNOŚCIĄ CZEKAM NA WIATR W MOJE ŻAGLE.

I cieszę się życiem!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga