Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

11 grudnia 2017

Porządki Miłości






Dziecko ma prawo wyrazić swoje uczucia, choćby były najtrudniejsze do przyjęcia, dla niego samego i dla innych. To prawo może być ogromną, wewnętrzną potrzebą, której realizacja pomoże pójść dalej we własnym życiu.
Dorosły człowiek powinien umieć odnaleźć w sobie zrozumienie i akceptację dla ograniczeń cudzych i własnych, choćby dotyczyło to największego bólu, jaki nosi w sobie. Transformacja uczuć i emocji może być drogą do uzdrowienia i lepszego życia. Czego wszystkim nam życzę.

Luiza Kattia





11.12.2017

Porządki Miłości

DO MATKI

Mówisz, że mnie kochasz i zawsze kochałaś.
Nie wiem, czym dla ciebie jest miłość.
Jednak to, co od ciebie otrzymałam,
Z pewnością miłością NIE było.

Podpisano: Ja – dziecko


DO MATKI II

Mam głębokie zrozumienie dla twoich uwarunkowań
Zdaję sobie sprawę, że inaczej NIE mogłaś
Przyjmuję to i wiem.
Nie mniej to, co nazywasz kochaniem
Nigdy Miłością nie było
Twoje wybory
Przysporzyły mi ogromu cierpień
Twój chłód
Zabijał moją psychikę
Więc po prostu uszanuj
Moją wersję zdarzeń
I mój ból.

Podpisano: Dorosła córka



DO MATKI III

Byłaś moją drogą chrystusową
Byłaś moją koroną cierniową
Pomagałaś mi czuć wielki ból
Taką drogę wybrałam
Taką sobie przygotowałam
Chylę czoła przed tobą
Przed wspólną naszą drogą
Niech pozdrowiony jest twój Duch

Czas się dopełnia
Domykam etap
STOP

Podpisano: Wysoka Świadomość




OCZYSZCZENIE

Dziś już nie mam siły krzyczeć
Już nawet nie chce mi się wyć
Ten głęboki ból
Schowałam głęboko  w sobie
Otulony aksamitem
Na różowej poduszce
Mieszka sobie we mnie
Jestem świadoma jego istnienia
Może jeszcze kiedyś
Będzie miał coś do- po-wie-dze-nia
Nie chcę go wypierać
Akceptuję
To przeszłość
Było
Przeminęło
Choć ból pozostał
Ale głęboko
Schowany w kąciku
Otulony miłością
Moją własną
Ukochuję siebie
Ukochuję znowu
Teraz podaruję sobie
Nowe życie
Nową miłość
Nowy spokój

Luiza




TRANSFORMACJA

Kiedy rozliczysz przeszłość
Kiedy rozpoznasz schemat
Otwierasz bramę
Przebudzenia
W otwarte serce
Zamiast cierpienia
Miłość wlewasz

Dziękuję za życie
Moim rodzicom
I sobie
Dziękuję za drogę
Za jej przebycie
I koniec
Koniec jest jednak zawsze Początkiem
Nowego
Dziękuję z Serca
W świetle Miłości
Otwartego

Kochać to znaczy
Zawsze to samo
Kochać to serce
 czynić
Dla uczuć Bramą

Luiza Kattia














2 komentarze:

  1. Dużo pięknej czułości i wrażliwości jest w Twoich słowach, wyrzuć smutek, jesteś piękna , P

    OdpowiedzUsuń

Wasze ulubione

Archiwum Bloga