Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

19 grudnia 2017

Jestem w Punkcie. Tutaj żyje cały Wszechświat. DZIENNIKI Grudzień 2017.








15.12.2017 piątek

Plan na dziś
- Wyluzować się.
Odpuścić sobie konieczność działania i ROBIENIA.
Właśnie teraz jest czas na NIC-NIE-ROBIENIE , tylko BYCIE Ze SOBĄ.
Świadome bycie bez samooskarżania. Powoli i świadomie.
Bez myślenia na zapas, o przyszłości. Tylko Tu i Teraz.
Bądź dziś dla Siebie, Lu.


Równoważę swoje wnętrze.
Harmonizuję siebie.
Integruję ciało, umysł i duszę.

SPOKÓJ
CISZA
HARMONIA

Wprowadzam RÓWNOWAGĘ do swojego UMYSŁU.
SPOKÓJ.
Jestem połączona z Duchem.
Duch przejawia się przeze mnie.
Jestem połączona z Ziemią.
Stoję mocno na swoich nogach.
Jestem dobrze ugruntowana.
ZIEMIA pod stopami
I NIEBO nad głową.
Przepływ w PIONIE.
JESTEM HARMONIĄ.


CIĄGLE WYDAJE MI SIĘ, ŻE MI CZEGOŚ BRAKUJE.
To wywołuje we mnie niepokój.
Zatem – zaczynam myśleć  o DOSTATKU, jakiego stale doświadczam i wprowadzam w siebie SPOKÓJ.
Mam wszystko, czego potrzebuję.
Wszystkie potrzeby są zaspokojone.



JESTEM W PUNKCIE. JESTEM OBECNA W SOBIE. WYCHODZĘ POZA SFERĘ EMOCJI. JESTEM W TERAZ. ZINTEGROWANA.

Błysk. Przepływ informacji:
Powraca zagadnienie duchowej dorosłości i dojrzałości.

Odpadły już sztuczne, zewnętrzne formy naprowadzania i przewodnictwa.
Jeszcze do niedawna byłam prowadzona, jak tramwaj po przygotowanych torach.
Jednak ten tramwaj już wyskoczył z ograniczających go szyn i pędzi o wiele, wiele prędzej niż dotychczas, kierowany wewnętrznym sterowaniem.

Mój wewnętrzny kompas

Jest Najlepszym Naprowadzeniem

Poruszam się z niespotykaną dotychczas prędkością

I wewnętrznym zrozumieniem.



Jestem w Punkcie.

Tutaj żyje cały Wszechświat.

Luiza Kattia
15.12.2017







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga