Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

2 grudnia 2013

ZIELONY TWAROŻEK ZE SZPINAKIEM – 100% VEGAN


Ach te domowe twarożki! Jak dobrze, że bycie weganinem daje tak szerokie możliwości kulinarne. Natura oferuje nam przebogaty katalog roślin, z których możemy kreować różnorodne smaki. Aby przygotować twarożek na śniadanie nie trzeba doić krowy i nastawiać mleka na ssiadłe. Wystarczy namoczyć na noc orzechy nerkowca, a rano zmiksować je z wybranymi dodatkami. Ale dziś wykorzystałam jako bazę sojowy serek tofu.

Moje składniki:
4 łyżki prażonych nasion dyni i słonecznika - zmielić
Dodać kostkę naturalnego eko-tofu (180-200g)
Suszony czosnek niedźwiedzi
Odrobinę chilli
Sól różówą himalajską – do smaku
Sok z cytryny – do smaku
Pełną garść umytego i odciśniętego szpinaku
2 łyżki oliwy z oliwek extra virgin

Mój blender jest mały, więc najpierw zmieliłam suche uprażone nasiona, dodałam pół kostki tofu, przyprawy i część szpinaku – zmiksowałam i stopniowo dodawałam resztę tofu i szpinaku, aby blender mógł sobie z nimi poradzić.




Gotowy twarożek świetnie komponuje się z kaszą jaglaną lub ryżem, warzywami na parze, makaronem bądź na grzankach. Na zdrowie!


Polskie tofu ekologiczne




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga