Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

6 czerwca 2017

TRANSformacja - Bądź zdrowa. Bądź silna. Bądź sobą.







Kochana Moja,
dziękuję za podzielenie się odczuciami, przemyśleniami, życiem...
Naprawdę cieszę się bardzo, kiedy znajdujesz dla siebie coś wartościowego na Pomarańczy.

Zadajesz sobie bardzo ważne i według mnie trafne pytanie... Co ja tu robię???
Co Ty TAM robisz, Kochana?
Czy nie czujesz czasem, że chcesz stamtąd uciekać???

 
Czy czujesz, że tam jest Twoje miejsce? Czujesz, że powinnaś TAM BYĆ? Czy też coś sobie wmawiasz, bo nabrałaś przekonania, że musisz cierpieć do końca swoich dni?? Stare misje zostały zakończone, pamiętasz?
Twoja Wola, niech jest Jego Wolą. Jego Wola, niech jest Twoją Wolą. Jedna Wola.
Zdecyduj jakie chcesz wieść życie dalej.
Widzisz w wizjach jak zamiatasz suche liście na ulicach, tak? A cóż to mogą być te suche liście? Zastanawiałaś się nad symboliką, Ewuś? Suche, opadłe z drzew, stare, martwe... bez życia, NIE-Aktualne. PRZE-Starzałe. Może pora na prawdziwą transformację?
Chcesz się wciąż zajmować suchymi liśćmi czy cieszyć zmysły zieloną trawą, którą tak kochasz?

Bardzo serdecznie ściskam, pozdrawiam i moc dobrych myśli przesyłam.
Bądź zdrowa. Bądź silna. Bądź sobą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga