Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

27 października 2014

DZIENNIKI PAŹDZIERNIKOWE - HISTORIE SIĘ MIESZAJĄ





Dzienniki, to rozmowy z samą sobą, zapis wielu refleksji i przemyśleń, a także przeżyć, olśnień i wglądów.
Moje rozumienie rzeczy, w tu i teraz.



14.10.2014
Wszystkie zewnętrzne problemy są pozorne i iluzoryczne.
Zacznij dostrzegać sytuacje i rozwiązania, zamiast problemów i komplikacji.
Zwróć się do wnętrza. Źródło jest w Tobie.

Wczoraj opowiadałam historię ze swojego dzieciństwa, jak to siostra rzuciła we mnie klockiem i została mi po nim blizna. Dzisiaj zdałam sobie sprawę, że to przydarzyło się nie mnie, a mojej córce. I nie siostra w nią rzuciła, a sama poślizgnęła się i upadła twarzą na róg klocka.

Historie mieszają się. Twoja i moja historia tworzą jedną, większą.
Twoja historia jest moją historią. Czuję ją. Czuję Twój ból.
Wszyscy jesteśmy częściami jednej, większej historii. Wszyscy jesteśmy częściami źródła i tym samym jesteśmy tym źródłem. Jesteśmy NIM. A ONO jest NAMI.
Każdy z nas odpowiada za swoją historię, za swój kawałek całości. A nie za innych.
Źródło doświadcza poprzez nas - to Jego sposób na przeżywanie, na odczuwanie i na rozwój.

Cokolwiek piszę, wypływa to ze mnie. Z wnętrza. Jest efektem moich doświadczeń, przeżyć, przemyśleń, refleksji, wglądów. Kiedy piszę, przepływa przeze mnie czysta Prawda Tej Chwili.

15.10.2014
Tysia powiedziała: - Ciocia się nie starzeje.

18.10.2014
Rano budząc się, z uśmiechem na twarzy wypowiadałam na głos słowa:
- DZIĘKUJĘ CI.
Nie wiem, komu dziękowałam.

Jest mi dobrze.



Grafikę zaczerpnęłam z profilu Nassima Harameina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga