Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

27 czerwca 2018

WEWNĘTRZNE ZESTROJENIE I WARTOŚCI NOWEJ ERY – PRAWDA, MIŁOŚĆ I MOC.











Wewnętrzne zestrojenie i wartości Nowej Ery – PRAWDA, MIŁOŚĆ I MOC.

Wielu z nas odczuwa energetyczną intensywność zdarzeń, nie zawsze widzianych gołym okiem. Często zadajemy pytanie – jak sobie z tym radzić? Jak odnaleźć się w zmieniającym się świecie? Jak radzić sobie z agresywnymi impulsami z otoczenia? Podstawą wydaje się być dobre osadzenie w sobie, wewnętrzne ugruntowanie, zestrojenie i zharmonizowanie.


Umiejętność zachowania dystansu do wydarzeń, zwłaszcza tych, na które nie mam wpływu. Panowanie nad emocjami. Weryfikowanie informacji oraz ich coraz sprawniejsze selekcjonowanie. Nade wszystko – Spokój. Jednak Najwyższą Wartością na Nowe Czasy staje się Doskonałe Połączenie Miłości z Mocą w Prawdzie.
Prawda i autentyczność, rozwijanie indywidualnego potencjału i czerpanie energii, mocy, spełnienia z własnego wnętrza – swojego centrum, a równocześnie rozwijanie umiejętności WSPÓŁPRACY I WSPÓŁ-DZIAŁANIA ORAZ WSPÓŁ-DZIELENIA (zamiast przestarzałego rywalizowania i konkurowania), jak również dbanie o Dobro Wspólne, to walory Nowej Ery. W tym wszystkim każdy z nas ma mieć jasno określone wartości jakie go prowadzą, pewność własnych dążeń i jasno wytyczony kierunek. Myślę, że następować będzie coraz większa transparentność.




Ponad dwa lata wstecz rozmawiałam sobie z Przyjacielem o zachodzących  procesach. Zapowiadało się, że będzie coraz trudniej. I momentami było. Jednak dziś wiem, że choć trudności nadal uniknąć trudno, to niezmienną Prawdą jest, iż sęk w tym JAK potrafimy na nie REAGOWAĆ.

9 stycznia  2016
Popatrz na te rysunki, powstawały w 2008 roku, już wówczas odbierałam te energie, a to dzieje się TERAZ.
Mówisz o popsutych narzędziach, o chorych duszach.
Podczas swojej Podróży przez ostatnie lata uzdrawiałam swoją duszę. Przekonałam się, że toczona jest walka o dusze i cena jest bardzo wysoka. Jakiś czas temu napisałam w swoim dzienniku:

Dziś mogę stwierdzić to z pełnym przekonaniem:
Moja Dusza była zniewolona.
Dziś moja Dusza jest wolna.

I to jest wielkie dokonanie. I to jest wspaniałe.
Podobnie jak fakt, że po przejściu długiej drogi przez wiele trudności, jestem w punkcie, w którym spełniają się moje najwyższe dążenia i potrzeby  -  odnalazłam samą siebie i WAS.
Jest to tak niesamowite i niewiarygodne, ponieważ bywały chwile, gdy wątpiłam, iż to się uda i spełni. Marzyłam o tym, widząc to jako cel odległy i mglisty. A dziś siedzę w ciepłym kąciku i słucham, jak TY mówisz o swoich duchowych Przyjaciołach i wymieniasz moje imię, pokazując rysunki, które wyszły spod mojej ręki.
I czuję się jak aktor, odgrywający swoją rolę w filmie, który właśnie oglądam, siedząc w kinie... I chcę ten moment przeżywać świadomie, celebrować. Ponieważ jest tego wart.
Kiedy dnia pewnego w TVN podawano najświeższe wiadomości i usłyszałam że...
nie żyje prezydent Kaczyński i jego żona Maria, oboje zginęli w katastrofie lotniczej....
to doznałam szoku, niedowierzania, to musi być jakiś żart... czy to prima aprilis?
A jednocześnie w ułamku sekundy miałam przebłysk, że JUŻ TO WIDZIAŁAM! TO JUŻ BYŁO! To takie oczywiste i inaczej nie mogło być.
Mówisz, że będzie jeszcze trudniej, a ja dziś tak mocno poczułam, że to co najtrudniejsze już za mną. Największą trudnością było dotarcie do TEGO właśnie momentu. Dalej będzie dużo pracy, ale to będzie poznawanie Nowego i odnajdywanie się w tym całkiem nowym, nieznanym, jednak to już będzie radosne. Nie widzę przed sobą gęstego lasu, ale wiem, że w lesie mogę wylądować jeśli stracę wiarę w siebie... Teraz bardzo ważne jest to wewnętrzne zestrojenie, trzon, pewność dokonanych wyborów i wartości, stawianie pewnych kroków, a także doskonałe wręcz połączenie MIŁOŚCI z MOCĄ w PRAWDZIE.

Mówisz, że każdy dostanie nowy samochód... porozmawiajmy o moich snach z samochodami!
Ten ostatni, kiedy wylądowałam autem pod lasem... myślę, że to jest ten nowy samochód, który prowadzę w nowych okolicznościach, na nowych zasadach. Wyszłam z wprawy, bo przez kilka lat nie prowadziłam, więc czuję się niepewnie, a wokół nowe ulice, miasto rozbudowało się, wiadukty, objazdy, nowe obwodnice... szukam więc pomocy matki-świadomości. Przestroga - jeśli będę w niepewności i obawie, że pobłądzę, to wyląduję w lesie, a mam być pewna siebie, jechać wiedząc, że synchroniczność zdarzeń mnie poprowadzi, a wszystko co potrzebuję wiedzieć jest mi w porę objawione. Wszystkie potrzebne informacje są we mnie.


WIEM, ŻE WIEM.
  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga