Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

26 października 2014

DZIENNIKI WRZEŚNIOWE - FALA WGLĄDÓW. Natury Rzeczywistości ciąg dalszy.






Dzienniki, to rozmowy z samą sobą, zapis wielu refleksji i przemyśleń, a także przeżyć, olśnień i wglądów.
Moje rozumienie rzeczy, w tu i teraz.




02.09.2014
Uważaj na świętych.
NIE MA ŚWIĘTYCH LUDZI.
Idea "świętego", to wymysł ciemnej strony Mocy, aby mieszać w ludzkim ego i rozbudzać pychę oraz tworzyć manipulacje za pomocą "autorytetów".

Uważaj na "Obcych", chcących zbawić nasz świat.
Są wśród nich naukowcy, którzy nie są przyjaźni dla Ziemian, lecz chcą realizować własne interesy. Będą przedstawiać siebie jako przyjaciół, ale to tylko zasłona. Manipulacja. Kiedy się ujawnią, jeśli do tego dojdzie, będą chcieli nas oszukać.

Filmowy Matrix istnieje i funkcjonuje bardzo podobnie do filmowej wersji.
Zobaczyłam to wyraźnie.

15.09.2014
Trzeba wziąć odpowiedzialność za swoje życie i przestać narzekać.
Doceniać TO CO JEST i zaprzestać zwalania odpowiedzialności na innych; na system, na, na, na...
Dość narzekania! Dość biadolenia! Każdy z nas odpowiada za obecny stan rzeczy. Dość gadania typu: "bogaci mają dobrze, a biednym tylko wiatr w oczy".
Może należy podziękować bogatym, że mają kasę i dzięki temu mogą Ciebie zatrudnić i dać Ci zarobić? Każdy sam dokonuje wyborów, jak chce żyć.
Dość jęczenia! Ciesz się tym, co jest!

21.09.2014
Tyle się dzieje. Myśli, refleksje, wnioski, olśnienia. Chciałabym móc wszystko zapisywać i przekazywać. Nie nadążam.

RYSUNKI - Mała Księga Mini Wiedzy o Stworzeniu i formach we Wszechświecie, w obrazach.

Proszę Cię, dla Twego własnego dobra, jeśli chcesz oddać się Bogu, zrób to poza kościołem, poza religią. Nie oddawaj się Bogu w kościele. Zaprzestań oddawania się fałszywym bożkom. Otwórz oczy i dostrzeż ich PRAWDZIWĄ TWARZ.
One nie są tym, za co je bierzesz.
Jedynym miejscem, gdzie możesz oddać się Bogu, jest Świątynia Twojego Serca.
Tylko zwracając się do własnego wnętrza odnajdziesz DOM. Zjednoczysz się z własną Duszą. Spotkasz Boga. Tylko tam poczujesz Jedność. Zawsze tam byłeś i jesteś. Tylko na chwilę się pogubiłeś. Wyruszyłeś w Podróż, by powrócić do Domu. Odnajdziesz go w swojej Duszy.
Poczuj TO.


23.09.2014
Dziś mogę stwierdzić to z pełnym przekonaniem:
Moja Dusza była zniewolona.
Dziś moja Dusza jest wolna.
TY TEŻ MOŻESZ TEGO DOKONAĆ.

Jednak stale należy pozostawać w uważności, by tego, co zostało osiągnięte, nie utracić.


25.09.2014
TAK. JESTEM SZCZĘŚLIWA.
Coraz częściej odczuwam wewnętrzne połączenie. Uśmiecham się. Spontanicznie śmieję się w głos.


25.09.2014
Przebudziłam się około 4ej. Zanim to nastąpiło miałam ciekawe sny-przekazy. Oglądałam sceny i brałam w nich udział.

- DROGA - AUTOSTRADA, która rozwidla się i natychmiast pojawia się kolejna "odnoga", kiedy tego potrzebuję.
- JEST ZAMYSŁ i niemalże natychmiast następuje REALIZACJA.
Obecnie dzieje się to w zasadzie symultanicznie.
PROJEKTUJEMY, PLANUJEMY I BUDUJEMY. Jednocześnie.
- Świadomość porozumiewa się językiem abstrakcji, a nie rozumowym myśleniem.
Przełącz swój umysł na odbieranie obrazów, symboli, skojarzeń, haseł.
Zmień sposób myślenia i POSTRZEGAJ.
- Siedzę w swoim samochodzie. Prowadzi go kobieta. Samochód to moja duchowa praca, a nawiguje nią Świadomość.
Jedziemy. Ona pokazuje mi różne nowe miejsca i zabudowy.
Zobaczyłyśmy bardzo wiele miejsc i wróciłyśmy do punktu początkowego.
Wyglądało to tak, jakbyśmy w pół godziny objechały całą planetę!
To iluzja, że TO dzieje się na jakimś ogromnym obszarze - Kosmos, Wszechświat.
Tak naprawdę TO wszystko rozgrywa się na MAŁEJ POWIERZCHNI.
A nam tylko wydaje się...
I - poruszamy się po okręgu. Wszystko dzieje się równocześnie. Równolegle dziejące się rzeczywistości można przedstawić jako zawieszone w przestrzeni kwadraty-ekrany zdarzeń, na każdym wyświetla się oddzielny film mojego/naszego życia.

Fraktalna budowa Wszechświata sprawia, że podstawowe wzory są multiplikowane i stąd wrażenie, że ON jest przeogromny. To efekt multiplikacji. A wszystko można zawrzeć na niewielkiej powierzchni. Reszta to powielanie.

30.09.2014
Spałam ciągiem 7 godzin, co mi się zdarza sporadycznie.
Budząc się czułam, że w nocy ciężko pracowałam. 6 godzin pracy + 1 godzina zakręconych snów.

- Szłam do kina, aby pooglądać Matrix. Byłam w sali kinowej, w innej rzeczywistości. Stamtąd oglądałam to, co wydarza się tutaj. Byłam widzem i aktorem, a wcześniej ten film przygotowywałam.

Multipleks, w którym znajduje się wiele sal kinowych przypomina wielowymiarową rzeczywistość.
W każdej z kinowych sal znajduje się oddzielny ekran i wyświetlany jest inny film do obejrzenia.
Jednocześnie TWORZYMY, bierzemy w nim UDZIAŁ, WYSTĘPUJEMY na ekranie zdarzeń
oraz wchodzimy do sali kinowej, aby obejrzeć ten film.

Dla aktora najciekawszą jest (i stanowi największe wyzwanie, pole do popisu i przeżycia przygody) TRUDNA ROLA, wymagająca konkretnych umiejętności, pokonywania trudności, charakteryzująca się głębią emocjonalną.
Role banalne, proste, zwyczajne, łatwe, nie są atrakcyjne.
Teraz - zastanów się, dlaczego wybieramy sobie TAKIE ŻYCIE?
Sami je sobie planujemy, bo chcemy przeżywać, doświadczać rozmaite stany!
Nie chcemy się nudzić. Wolimy role oskarowe!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga