Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

23 lutego 2017

TAK BARDZO CIĘ KOCHAM






DZIENNIKI          23.02.2017

TAK BARDZO CIĘ KOCHAM


Oddaliłaś się – powiedziałam w myślach do Adel.
Wszyscy się oddalili…
Nie - skonstatowałam pół sekundy później.  - To ja przybliżyłam się do siebie.


Kocham Cię Lulu. Tak bardzo Ciebie Kocham.

Kocham drogę, którą przeszłaś.
Kocham drogę, którą podążasz.
Kocham Ciebie taką, jaka jesteś. Po prostu. Ze wszystkim.
Dziękuję ci za to Życie tutaj. Dziękuję, że dałaś radę.
I dajesz.

Dziękuję za ciszę i spokój. Za ciepły, bezpieczny Dom.
Dziękuję za przyjaznych ludzi w moim życiu.
Dziękuję za Muzykę. Dziękuję za Miłość, którą niosę w sobie.

Dziękuję za wewnętrzne porozumienie, za akceptację i odpuszczenie.
Dziękuję za piękno. Za dzień i noc.
I śpiew ptaków za oknem.

Dziękuję za rześki poranek i wiatr we włosach.
Za uśmiech na twarzy.

Za Julię, Dagę i Bronka. Za synchroniczność zdarzeń.
Za przepływ.

Dziękuję, że jestem.

Kocham cię, Lulu.

Tak bardzo cię kocham.





23.02.2017

Mam szacunek i Miłość dla Ciebie, Twojej życiowej Drogi, Twojego Macierzyństwa, Twojej Kobiecości, Twojego Małżeństwa i jego kresu.


TAK CIĘ KOCHAM

Chodź, usiądź ze mną, Córeczko
Chcę chociaż przez chwilę być Twoją mateczką
Pozwól, niech chwycę w swoje, Twoje dłonie
Niech zetkną się na moment nasze ciepłe skronie

Pozwól na ten przepływ z myśli i od serca

Tak Cię Kocham
Tak Cię Kocham

Tak niewiele wiemy, co nam w duszy gra
Nie znamy emocji, które nas prowadzą
Ty masz swoje i swoje mam ja
Dwa światy, życia dwa

Chciałam lecz nie mogłam
Wiedzieć, co naprawdę przeżywasz
Prawa nie miałam by się wtrącać
Wszystko bym zrobiła
Lecz…

Nie mogłam
Nie mogłam

Tak pragnęłam, by się układało
A to było całkiem nie-możliwe
Ty masz swoją Drogę
I swoją musiałam iść ja

Niech popłynie energia
Niech otworzą się serca
Tak Cię Kocham
Tak Cię Kocham

A Miłość to jest Wolność
To uszanowanie
Szacunek dla życia, drogi i wyborów na niej

Tak Cię Kocham



Dla Dag














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga