Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

15 lipca 2018

KOSMICZNA RZECZYWISTOŚĆ - SAMOŚWIADOMOŚĆ






15.07.2018
Kosmiczna rzeczywistość wpływa na każdego, gdziekolwiek się znajdujesz. Za nami częściowe zaćmienie Słońca na nowiu Księżyca w Raku, w towarzystwie Wielkiego Trygonu Ziemi. Żeby nam się nie nudziło, wydarzeniom tym asystuje opozycja Plutona w Koziorożcu do Słońca w Raku. Sensytywne osoby odczuwały, być może wciąż odczuwają, emocjonalno - energetyczną intensywność tego czasu.


Świadome przeżywanie kolejnych etapów i ich oddziaływania na własne życie, wspiera zrozumienie tego co się wydarza oraz pogłębia kontakt z samym sobą. Działając świadomie sami wybieramy swój kierunek, decydujemy o systemie wartości w swoim życiu oraz do jakich wibracji chcemy się dostroić.




Świat pełen jest wszystkiego.

Łapię swoją falę i siebie dostrajam.

Staję się mostem pomiędzy tym, co tu i teraz we mnie, co zintegrowałam,

a wszystkim tym co mnie otacza.



Moja samoświadomość wspiera mój osobisty rozwój i wpływa na ewolucję świadomości wokół mnie. Świadomość tego wpływu zwiększa moją odpowiedzialność za własne myśli i działania.


Myśl jest najprawdziwszym tworzywem. Nasączona energią emocji i przekonań przeistacza się w silną energię wpływu, a nawet materialny twór.

Ludzie zawsze o tym wiedzieli, lecz ta wiedza została zablokowana i stan nieświadomości wprowadził ludzkość w stan zniewolenia.


Tylko otwarcie siebie na prawdziwą wiedzę, ukrytą głęboko w każdej ludzkiej Istocie przywróci wolność każdemu oraz całej społeczności.


Moc człowieka jest w nim i nie potrzebuje pośredników.

Tą mocą jest Jego Samoświadomość oraz świadomość potęgi myśli i decyzji, jakie sam podejmuje.


Tę moc stanowi wybór, gdyż nic nie może się wydarzyć bez Twojego przyzwolenia.

Tą mocą jest boskie światło w centrum każdego człowieka. 



Cokolwiek przydarza się aktualnie w Twoim życiu, jest efektem wcześniej podjętych decyzji i działań. Bądź świadom, iż twoje prawdziwe, głębokie intencje i wewnętrzne dążenia stanowią tę przyczynę i kierunek, w którym podążasz.


Teraz jest czas, kiedy możesz na nowo uformować samego siebie, swoje dążenia. Weryfikując dotychczasowe doświadczenia, możesz określić aktualne wartości i wytyczyć nowy kierunek.
Dobrze jest połączyć w sobie skrajności, odnaleźć swój środek, zrównoważenie, wewnętrzną Harmonię, gdyż działające energie mogą nami szarpać, ciągnąć w przeciwne strony, wprowadzając chaos. Wewnętrzna integracja i pewność co do słuszności dokonywanych wyborów pozwolą stać stabilnie w każdej sytuacji.

Powodzenia.


CZŁOWIEK DYSPONUJE OGROMNĄ MOCĄ, PONIEWAŻ JEST ISTOTĄ BOSKĄ – JAKKOLWIEK TO DLA CIEBIE BRZMI. TO W CZŁOWIEKU PŁONIE ISKRA BOSKIEGO ŻYCIA, KTÓRA ŁĄCZY NAS Z TYM, KTÓRY POPRZEZ NAS TUTAJ SIĘ PRZEJAWIA I DOŚWIADCZA ŻYCIA W PRZEJAWIONYM ŚWIECIE. TO POŁĄCZENIE ZAPEWNIA NAM STAŁE ZASILANIE ENERGIĄ ŹRÓDŁOWĄ.


 

Photo credit zdjęcia tytułowego sfwallpaper.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga