Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

28 lutego 2015

ALE JESTEM






JESTEM
CHOĆ MNIE NIE MA
CHOĆ MNIE NIE MA
JESTEM

Jestem kulą światła
Nabierającą kształtów
Pędzącą przez galaktyki
By zanurzyć się w wodach oceanu
I zamieszkać w kryształowym mieście

Jestem wiecznym poszukiwaniem
Pytaniami bez odpowiedzi
Wątpliwościami na drodze ku odkrywaniu Prawdy
Zamkniętej w okowach lęków, ciemności i cierpienia
Tak głęboko
By światło prawego serca nie mogło jej dosięgnąć

Jestem odkrywcą
Choć spętanym mrocznymi doświadczeniami
To silnym duchem
Mocnym prawdą serca
I wytrwałym w świetle

Rozpuszczę bariery, pokonam trudności
Znajdę sprzymierzeńców
Jasność mego widzenia rozwieje ciemność
Rozpali trwałe pochodnie
Na coraz gładszej drodze do sedna

Jestem smugą światła
Wpadającą w głębiny oceanu
Rozświetlone przez kryształowe miasta

JESTEM OKRUCHEM STWÓRCZEJ MYŚLI
ALE  JESTEM








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga