Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

26 listopada 2013

Listopadowe RAW TRUFLE ZE ŚLIWKĄ



Z natury jestem łasuchem. Lubię dobre łakocie. Uwielbiam trufle.
Od czasu do czasu przygotowuję je sama, w wersji nie tylko wegańskiej, ale również RAW.
To naprawdę jest PROSTE J



Oto jedna z kombinacji składników:

- ¾ szklanki orzechów – pół na pół nerkowce i włoskie, namoczone
- 10 małych daktyli, namoczonych
- 6 śliwek suszonych, lekko namoczonych
- cynamon, kardamon, chilli
- 2 czubate łyżeczki surowego kakao
- trochę soku z cytryny
- szczypta różowej soli himalajskiej
- 5 łyżek mleka ryżowego
- łyżka wiórków kokosowych



Wszystkie składniki dokładnie miksuję w blenderze-rozdrabniaczu (tzw.chopper), z nożem w kształcie „S”.

Następnie z gotowej masy formuję kulki i obtaczam je w surowym kakao i/lub wiórkach kokosowych.



Takie trufle są świetną przekąską, deserem, łakociem jakim można podzielić się z Przyjacielem, który akurat zapukał do drzwi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga