Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

17 listopada 2016

SPAL STARE SKRYPTY. DZIENNIKI 2015






Dzienniki wrześniowe 2015. Odkurzone zapiski.

Dzienniki, to rozmowy z samą sobą, zapis wielu refleksji i przemyśleń, a także przeżyć, olśnień i wglądów. Moje rozumienie rzeczy, w tu i teraz.




26.09.2015

SPAL STARE SKRYPTY.
Otwórz umysł na nową wiedzę.
Otwórz się na nową rzeczywistość.
Nie ma jednego scenariusza ani podręcznika, aktualnego raz na zawsze.
Wszystko ulega przekształceniu, zmianie i to jest ewolucja.
Każdego dnia następuje NOWE.
Każdy dzień przynosi nowe sytuacje i nowe rozwiązania.
Zaprzestań uwiązywania się do starych lub jedynie słusznych rozwiązań.
Uczę siebie, nieustannie POZNAJĘ SIEBIE oraz otaczający mnie świat.
Każdego dnia wstaję od nowa i postrzegam nowym spojrzeniem.
NIC NIE JEST TAKIE SAMO.
WSZYSTKIE KONSTRUKCJE SĄ NIESTABILNE.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga