Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

4 sierpnia 2019

CO TYLKO CHCESZ - ŹRÓDŁO MOCY




Inspiracje przychodzą z różnych stron. Czasem wystarczy spojrzeć za okno lub odrobinę wychylić się poza ciasnotę własnego umysłu. W każdym człowieku jest źródło Mocy, a połączenie się z nim jest przede wszystkim kwestią wyboru, podjęcia decyzji, a później wytrwałym dążeniem. Daj sobie wybór, daj sobie dostęp, odważ się sięgnąć po własną Moc.


Dziecięcy rysunek Michała pięknie ilustruje to, co ja wyrażam słowami.
Michaś ubogacił jeszcze przekaz w ważne elementy - srebrne i złote kwiaty-kryształy. Wybieraj - co chcesz.





CO TYLKO CHCESZ



Dzień przywitał mnie Słońcem

Zaraz potem – Deszczem

Aż - zobaczyłam

Tęczę



Bierz z Życia co tylko chcesz

Raz to będzie słońce

Innym razem - deszcz



Możesz też zaglądać

Co rano w swoje Wnętrze



Budować tam świetlistą

Różnobarwną Tęczę



Wybierasz To

Co chcesz








ŹRÓDŁO MOCY



Jest wewnątrz w Człowieku

Takie Źródełko

Wystarczy zaczerpnąć ZEŃ



Każdego dnia o Poranku

By rozświetlić każdą myśl

Każdy cień



Daj sobie dostęp

Do Źródła Mocy

Zaczerpnij Witalności Łyk



Orzeźwiaj swoje ciało, umysł, duszę

Idź przez Życie w Pełni Sił














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga