Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

1 listopada 2014

WAŻNE PYTANIA: CZYM DLA CIEBIE JEST ROZMOWA?







Co jakiś czas przychodzi do mnie ważne pytanie, na które szukam w sobie odpowiedzi.
Jedno z ostatnich brzmi: CZYM DLA CIEBIE JEST ROZMOWA?

MUZYKĄ! Rozmowa jest dla mnie muzyką. Porozumieniem. Przepływem. Jestem szczęśliwa, kiedy jest harmonijny.

Muzyka jest Życiem.
Kosmos, Wszechświat  - wypełniony jest muzyką.  Dźwięk jest wibracją, falą, budulcem. Światło jest falą, wibracją, budulcem. Światło rozkłada się na barwy. Każda barwa ma swoją częstotliwość i swój dźwięk. Muzyka jest światłem. Muzyka jest kolorem. Muzyka jest życiem.

Kilka lat temu słuchałam głośno muzyki Jana Sebastiana Bacha na skrzypce i orkiestrę. Byłam urzeczona dźwiękiem. Spontanicznie weszłam w tę muzykę, słuchałam jej całą sobą, zaczęłam ją „grać”, imitując ruchy skrzypka. Jako dziecko uczyłam się gry na skrzypcach w szkole muzycznej. W tamtym momencie poczułam głęboko i wyraźnie, że w innej rzeczywistości jestem skrzypaczką, spełniam się w muzyce i graniu na skrzypcach, jestem szczęśliwa. To było cudowne doznanie.
Dzisiaj wróciło do mnie wspomnienie tego przeżycia, za sprawą przepięknej muzyki. Kwiatku, dziękuję Tobie za nią!




Muzycy z L’Apreggiata CZUJĄ MUZYKĘ.
Używając instrumentów muzycznych i wydobywając z nich dźwięki, prowadzą ze sobą ROZMOWĘ. Słuchając ich oraz obserwując, czuję, że to co robią i czym się zajmują sprawia im ogromną radość, są na właściwym sobie miejscu. Ich ruchy są spokojne, miękkie, pełne gracji i harmonii. Ich muzyka wypływa z serca i wpływa do serc słuchaczy i widzów. Czyste Piękno. Słucham całą sobą i przestać nie mogę.





Instrumenty, na których grają ci muzycy, są piękne. Czy zwróciłeś kiedykolwiek uwagę na kształt główki w skrzypcach bądź wiolonczeli? Ach te spirale! Cały Wszechświat jest spiralny!

Przyglądam się ich twarzom, ich ruchom, temu jak ze sobą WSPÓŁPRACUJĄ. Widzę harmonię, przepływ, medytację.
Takiej muzyki na żywo słuchać chcę!

Taką muzyką chcę BYĆ.

Takie rozmowy chcę prowadzić.

Niech rozmowa stanowi przepływ, porozumienie, odnajdywanie tego co wspólne, budowanie harmonii.

Chociaż czasem rozmowa bywa zaczepna, przewrotna, takie słowne droczenie się. Sypią się iskierki. Niech będą to iskierki radości i nawet gdy przerodzą się w chwilową sprzeczkę, finał może być uroczy.


Oto dwie bardzo energetyczne rozmowy muzyczne:








"Teraz rozumiem, że granice pomiędzy ciszą a dźwiękiem są umowne.
Wszystkie granice są umowne i czekają, by je przekroczyć.
Można przekroczyć każdą, pod warunkiem, że w głowie zaświta taka myśl.

Moje życie przekracza ograniczenia ciała."

Atlas Chmur





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga