Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

2 listopada 2022

Przypływy i Odpływy -- WSZYSTKO ŻYJE W NAS

 

 

 


 

WSZYSTKO MA SWÓJ CZAS

I WSZYSTKO ŻYJE W NAS...



22.07.2019

 

CZAS WYTCHNIENIA

 

Dziękuję za Czas Wytchnienia

Za tę Ciszę i chwilowy Bezruch

Kiedy mogę zajrzeć do wewnątrz

By usłyszeć siebie

 

Dziękuję za daną mi Przestrzeń

Za Harmonię tego Wnętrza

Gdzie chwilowo jest Mój Dom

 

Wszystko ma swój czas

I wszystko żyje w Nas

 

 

 

MUZYKA DUSZ

 

To taki piękny czas

To, co dzieje się w nas

Co porusza zastygłe struny

 

Drżenie ukrytych nut

Wyzwala Muzykę Dusz

Samoistne kompozycje

Życie gra



 Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy".

 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga