Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

17 sierpnia 2022

RYTM I PRZESTRZEŃ



 


 

RYTM

Spoglądam W Głąb

I patrzę wstecz

I czuję Rytm Wszech-Rzeczy

 

Cokolwiek w Życiu

Stało się

Ma swój głęboki Sens

 

Wirują myśli

Wiruje Byt

Wszystko ma Własny Rytm

 

 

 

RYTM I PRZESTRZEŃ

Uderzeń Serca

Pięć na Sekundę

Muszę wziąć głębszy Oddech

 

Teraz głos Serca

Ledwie szeleści

Unoszę się w Wielką Przestrzeń

 

  


 

SERCE

Serce, moje Serce

Proszę, pobądź ze mną jeszcze

Potrzebuję twego

Miarowego

Uderzenia

 

Czuję, jak się

Buntujesz

Dziś A-Rytmię

Preferujesz

 

A ja błagam

Rytm wyrównaj

Pobądź jeszcze…


Luiza Kattia

Maj 2019

Wiersze stanowią część cyklu "Przypływy i Odpływy".  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga