Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

24 listopada 2016

DOBRO I ZŁO - ROZDZIELENIE





Zmiany zachodzą na wielu poziomach. Część z nich obserwują nasze oczy. Inne potrafimy odczuwać. Czasem informacje o zmianach przepływają i są odbierane poprzez obrazy, symbole, odbiór mentalny.

Otrzymałam informację w formie wizji.
Dzielę się nią z Tobą.

4.11.2016
Zobaczyłam strumień energii w formie rury-tuby, a w niej coś kojarzącego się z helisą DNA.
Równocześnie usłyszałam informację:
- Dobro i zło były ze sobą splątane.

Po czym zobaczyłam dwa kwadraty-sześciany, rozchodzące się na boki i odebrałam informację:
- Teraz dobro i zło zostały rozdzielone.
- Wszyscy jesteśmy bezpieczni.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga