Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

31 stycznia 2016

STRACH I ODWAGA








Zapis w Dzienniku z maja 2011 roku

MAM WRAŻENIE, ŻE WSZYSTKO WE MNIE WYZEROWAŁO SIĘ.
Dziś jestem „pusta”. Nie wiem co dalej, a równocześnie wiem, że wszystko już jest zaplanowane i wkrótce dowiem się. Jestem pełna i pusta zarazem.

 „Wszyscy wiemy, że warto mieć marzenia, ale wiemy też, że one realizują się, kiedy jest odwaga.” – powiedział Prezydent Komorowski.
Pomyślałam sobie – marzenia są w życiu najważniejsze, ja je mam i podążam za nimi, tak się dzieje od lat. Miałam świadomość swoich lęków oraz strachu, jaki wielokrotnie mnie paraliżował. Jednakże miałam też odwagę. Paradoks? A może właśnie tam, gdzie jest strach, pojawia się odwaga? Może strach wzbudza odwagę, a ta pozwala nam przejść przez strach, wyjść poza strach?

Kiedyś nie dostrzegałam swojej odwagi, później jej nie doceniałam.
Teraz wiem, że byłam tchórzem, który miał w sobie odwagę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga