Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

24 stycznia 2016

MUZYKA - Wibracja Życia


Dźwięk gongu



Muzyka porozumiewa się językiem, jakiego słowa nie oddadzą.

Życie bez muzyki to umieranie.

Życie jest Muzyką.

Muzyka to Magia.

Muzyka roznieca płonący we mnie ogień.

Muzyka wypełnia moje ciało tętniącym życiem rytmem.
Są we mnie nuty tybetańskie i szamańskie, są argentyńskie tanga i hiszpańskie flamenco.
Jest subtelny balet i ognisty rock. Swing mnie porywa, w jazz się wsłuchuję, chillout koi i wycisza  mnie.

Muzyka rozpala.
Muzyka koi.
Muzyka rozbudza.
Muzyka otula.

Muzyka – dźwięk – wibracja - życie


NA ROZGRZEWKĘ
Rodrigo Y Gabriela
11:11




DLA PEŁNEJ MOCY MEDYTACJI W RUCHU
Bobby McFerrin
Vocabularies





DLA UKOJENIA I WYCISZENIA
Tord Gustavsen Trio
Changing places








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga