Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

5 października 2015

TRZEBA UFAĆ, ŻE WIEM


Rysunek autorstwa Virydi


Czasami zewnętrzna sytuacja i życiowe zawirowania sprawiają, że gdzieś gubi się wypracowana wcześniej ufność – ufność do życia, do synchroniczności zdarzeń, do tego że wszystko dzieje się we właściwym momencie, we właściwy sposób, a sprawy układają się z właściwymi dla nich ludźmi. Wreszcie – ufność dla siebie samego, dla wewnętrznego przewodnictwa.

Od lat doświadczam synchroniczności i  prowadzenia.
Nauczyłam się, że życie lepiej ode mnie wie, co jest dla mnie w tym momencie najlepsze.
Przekonałam się na własnym doświadczeniu, że kiedy przestaję się zamartwiać i ufam, to sprawy toczą się tak,  jak powinny. Nawet jeśli jest cholernie trudno, a sytuacja wydaje się  być bez-nadziejna. Nigdy ale to nigdy zamartwianie się nie przyniosło mi niczego dobrego. Natomiast dystans do sytuacji (to wielokrotnie bywało prawie niemożliwe, a jednak…) i otwartość na potencjalne rozwiązania -  tak.

Obserwowałam we własnym życiu, jak niemożliwe stawało się możliwe.
Moje życie potrafiło odmieniać się dosłownie z dnia na dzień i to za sprawą zdarzeń niekoniecznie przeze mnie inicjowanych. Doświadczałam cudów.
Ale cuda są w moim życiu obecne każdego dnia, ponieważ dostrzegam je w prostych rzeczach.

Ostatnio potrzebowałam przypomnieć samej sobie, tak bardzo głęboko, że warto ufać, robić to co uważam za słuszne, przestać się bać i poddać się temu, co życie przynosi.
W takich chwilach szukam inspiracji. I wróciły do mnie notatki z wykładów Jonette Crowley. Te proste słowa, jakich potrzebowałam:
TRZEBA UFAĆ, ŻE WIEM.
SKUPIAM SIĘ NA TYM, CO DOBRE.





Notatki z wykładu Jonette Crowley w 2008r w Warszawie

TRZEBA UFAĆ, ŻE WIEM.
ZAUFAJ SWOJEJ PRAWDZIE.

      - KNOW – Poznanie           -  WIEM
      - TRUST – Zaufanie         -  UFAM
      - EXPIRIENCE – Doświadczanie   -  DOŚWIADCZAM

Sekretem jest zmieniać siebie.
Skupiaj się na tym, co dobre.

Nawet, jeśli skupiasz się na negatywnych aspektach po to, aby je naprawić, to nadal poświęcasz uwagę (a za nią energię) negatywizmom. W ten sposób przyciągasz więcej negatywów do swego życia.

Szybciej i lepiej jest skupić się na tym co kochamy i czego pragniemy.
Szybciej i łatwiej jest powiększyć to, co dobre niż pomniejszyć to, co złe.

ZANURZ SIĘ W SIEBIE I POPROŚ O SWOJE WŁASNE PRZEWODNICTWO.
Największe inicjacje przechodzicie podczas własnych indywidualnych medytacji.


Rolą ludzi w Polsce jest utrzymywanie klarowności idei, czystości ideałów, ustanawianie wysokich jakości w biznesie.







2 komentarze:

Wasze ulubione

Archiwum Bloga