Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

25 października 2015

HUMAN - Piękni Ludzie








HUMAN - Niesamowita epicka opowieść autora „HOME”.
Yann Arthus Bertrand ponownie zadbał o wspaniałą stronę wizualną. Zdjęcia urzekają. Muzyka miękko współgra z obrazem. Prawdziwość przekazu ludzkich historii i emocji dotyka głębi nas samych.

Widzimy tutaj ocean ludzi potrzebujących obfitości, jak sucha ziemia po lecie.
Prawdziwe życie nie pachnie Diorem, nie ciągnie się za nim smuga Chanel Nr5.

„Kiedy kupujesz , nie płacisz pieniędzmi… płacisz życiem, które przeznaczyłeś na to, aby zarobić pieniądze, które właśnie wydajesz. A życie płynie…”

Niewolniczy system w XXI wieku wydaje się być rozpowszechniony na naszym globie znacznie szerzej, niż za amerykańskiej secesji. A ponoć w obecnych czasach niewolnictwo zostało zakazane we wszystkich prawodawstwach świata…

Wchodząc w świat,  pokazywany przez Bertranda - a przecież to otaczający nas, mniej lub bardziej, świat - zadaję sobie pytania...
Czym jest człowieczeństwo?
Czym jest szczęście? Jak wiele potrzeba, by je poczuć?
Otaczają nas piękni ludzie, a każdy niesie w sobie własną historię. I własny obraz szczęścia.



Jestem wdzięczna i szczęśliwa każdym dniem mojego życia.
Cieszę się każdym oddechem.
Idę drogą i cieszy mnie każdy krok.
Dziękuję za zdrowie, które mam.
Dziękuję za życie, którego doświadczam. Jestem szczęśliwa.



HUMAN – Spójrz na te twarze. Popatrz w te oczy.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga