Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

11 kwietnia 2015

DZIEŃ ZAGUBIENIA







DZIEŃ ZAGUBIENIA

Jestem jak kot
Otulam się kołdrą
W kłębek zwijam
Przytulam do rozgrzanego pieca
Zamykam oczy i w ciszę zapadam...
Chciałabym, jak koty
Wtulić się w Ciebie i czuć się
Jak w niebie

Koty mają dobrze
Nie są samotne

Rodzina...

Kiedy przepełnia mnie Moc
Chciałabym zadbać o cały świat
Każdego obdarować
Uśmiechem i radością
Przytulić

Kiedy słabnę
Jestem jak wiotka gałązka
Bezwiednie unoszona na wietrze
Wtedy pragnę
By przy mnie był Ktoś
Kochający, ciepły i czuły
Chcę by dbał
I troszczył się jak
Latami ja dbałam
O swoje córy...

Wyję o Miłość więc
Czego naprawdę szukam?
Ojca? Matki?
Mała dziewczynka
Zagubiona w pętli życia...

Na dole szlocha
Mały Ktoś...

Dzień Zagubienia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga