Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

26 października 2014

DZIENNIKI WRZEŚNIOWE - ENERGIA PODĄŻA ZA UWAGĄ





Dzienniki, to rozmowy z samą sobą, zapis wielu refleksji i przemyśleń, a także przeżyć, olśnień i wglądów.
Moje rozumienie rzeczy, w tu i teraz.




26.09.2014
Jeśli coś przyciąga moją uwagę, to łączę się z tym czymś.
Kiedy często skupiam swoje myśli na "tym czymś", wówczas oddaję temu swoją uwagę czyli energię.
Zatem - tworzę więź i zasilam TO.

Jesteś słaby? Być może jesteś zasilaczem dla innych, zapominając o sobie?

Jak często zasilasz zagadnienia, których treści są zgodne z Tobą i życzysz ich sobie we własnym otoczeniu i życiu?
A jak często karmisz swoją uwagą coś, czego - jak twierdzisz - w swoim życiu nie chcesz?
Pomyśl. Dostrzeż zależność.
Rozmawiasz często o "złych rzeczach", a pragniesz "dobra"?
Czytasz teksty, budzące w Tobie przerażenie, oglądasz horrory, karmisz siebie strachem, a potem dziwisz się swojej nerwicy?
A może zamartwiasz się sprawami, na które wpływu nie masz, a w efekcie sprawy i tak biegną swoim torem, kiedy Tobie ze zmartwienia brak już sił do życia...

Przyglądaj się światu. Bądź świadom, jakimi prawami się rządzi, kto i jak rozdaje karty. Miej otwarte oczy i uszy na Prawdę o tym, co się wokół Ciebie dzieje. Wybieraj mądrze, co decydujesz się wpuścić w swoją przestrzeń.
Zachowaj dystans, przestań wyzwalać emocje. Podejmuj decyzje i rób to, co słuszne.


"Zrób to, czego nie wolno Ci nie zrobić".
Atlas Chmur







2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio. Również za przypomnienie o tym tekście. Wydaje się być na czasie. W zasadzie - chyba zawsze jest. Serdeczności.

      Usuń

Wasze ulubione

Archiwum Bloga