Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

14 czerwca 2014

TRUSKAWKOWE WARIACJE - Moje truskawkowe śniadania





TRUSKAWKOWY WYPAS TWAROŻKOWY RAW&VEGAN

Sezon truskawkowy w pełni. Warto korzystać, póki czas! Przed nami jakieś dwa-trzy tygodnie truskawkowego szaleństwa!


Co użyłam:
- 2 garście truskawek
- 1 dojrzały banan
- 1 kopiastą garść nerkowców – należy namoczyć przez kilka godzin (najlepiej na noc, wstawiając do lodówki w zamkniętym słoiku), następnie odlać wodę
- Łyżka oleju kokosowego
- Wiórki kokosowe (ok.2 łyżek)
- Szczypta kryształków różowej  soli himalajskiej
- Cynamon – wedle uznania
- Cukier brzozowy (ksylitol) lub trzcinowy - wedle uznania i w zależności od poziomu słodkości, na jaki akurat jest apetyt



Zmiksować, przełożyć do słoika, słoiczków, miseczek, kubeczków i mocno schłodzić.

Wychodzi wspaniały deser o konsystencji twarożku owocowego. 
To zdecydowanie lepsze, smaczniejsze i zdrowsze niż lody.








 KREMOWY KOKTAJL TRUSKAWKOWO-EGZOTYCZNY







Co użyłam:
- Dwie garście truskawek
- Pół dojrzałego mango
- 1 dojrzały banan
- Łyżkę kokosowego kremu
- Plasterek świeżego bio imbiru
- Brzozowy cukier - ksylitol
- Szczyptę kryształków soli himalajskiej różowej
- 1 łyżkę żelatyny agarowej – ugotowanej zgodnie z przepisem na opakowaniu, wystudzonej i schłodzonej (używam mniej wody, aby uzyskać mocniejsze stężenie i przechowuję w słoiku w lodówce przez klika dni, dodając do koktajli)



MIKSUJEMY, chłodzimy, pałaszujemy! A raczej – celebrujemy smakowanie!









TRUSKAWKOWY GĘSTY KOKTAJL Z NASIONAMI

Co użyłam:
- Dwie pełne garście truskawek
- 2 łyżki eko nasion lnu, namoczone na noc (zamknięte w słoiczku, w lodówce) 
- 2 łyżki eko nasion słonecznika, namoczone na noc (opłukane i zamknięte w słoiczku, w lodówce)
- Plasterek świeżego bio-imbiru
- 1 łyżeczkę oleju kokosowego
- 1 łyżkę stężonej żelatyny agarowej
- Troszeczkę brązowego cukru trzcinowego
- Szczyptę kryształków soli różowej himalajskiej
- Wodę mineralną

Zmiksowałam.
Garść truskawek umyłam i pokroiłam w plasterki. Dodałam do koktajlu.
Wyszły dwie porcje.

SMACZNEGO I NA ZDROWIE!






Krem kokosowy i kokosowy olej tłoczony na zimno


Ekologiczny olej kokosowy tłoczony na zimno



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga