Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

24 czerwca 2014

POMARAŃCZA DOJRZEWA




Dojrzałość do zmian sprawia, że zmiany dojrzewają i pojawiają się...

Pomarańcza Zmian dojrzewa... Kocham poznawać nowe miejsca i ciekawych ludzi.
Fascynują mnie ludzie z charakterem, barwni, wypełnieni pasją. Co to znaczy?
To znaczy, że z daleka widać, iż coś ich fascynuje, poznali jakąś przestrzeń, dziedzinę, obszar i są zauroczeni, w związku z tym dzielą się z innymi, działają poprzez serce otwarte na świat, są odkrywcami, kochają to co robią, zamieniają swoje pasje na swój sposób na życie. Mają w sobie odwagę, aby mieć marzenia, aby je również realizować. Takich ludzi czuje się na odległość. Mają w sobie siłę przyciągania. Kocham ich, jestem ich ciekawa, chcę wchodzić w ich przestrzeń, poznawać ją i smakować. Tak jakoś się składa, że często są to ludzie dzielący się z innymi właśnie smakami. A może, to moje zamiłowanie do zapachów, aromatów i smaków popycha mnie w kierunku takich właśnie ludzi? Ale kocham też barwy i dźwięki, muzykę i obraz, twórczość ludzkich rąk, które stają się narzędziem ducha, kreującego w materii namacalne piękno… poprzez tkaniny, rozmaite formy, przedmioty, poprzez muzykę, poprzez sztukę. Najważniejsze jest, aby to co człowiek robi, było formą jego samorealizacji, aby robiąc coś, cokolwiek to jest, CZUŁ że jest w swoim żywiole, że to jego świat, aby CZUŁ że jest właściwą osobą na właściwym miejscu. Aby przepełniała go RADOŚĆ, by odczuwał wewnętrzną INSPIRACJĘ. A także, aby mógł godnie żyć dzięki takiej twórczej pracy swych rąk, swego umysłu i serca działających w harmonii. Obcując z takimi ludźmi sama jestem przepełniona szczęśliwością, czuję wręcz jak się rozświetlam. Kiedy na nich patrzę i rozmawiam z nimi, widzę przede wszystkim to, co jest ich radością i siłą napędową. Każdy ma swoje trudności do przejścia, gorsze dni, i to co znamy wszyscy… rzecz w tym, że ONI koncentrują się na celach i na rozwiązaniach, na możliwościach i potencjale. Zbierają siły, przyciągają podobnych sobie i realizują  swoje marzenia, ponieważ otwierają się na innych ludzi i na świat.

Właśnie poznałam kolejnych takich ludzi.
I już ciągnie mnie by podążać dalej, odkrywać więcej…

Ale, po kolei… Najpierw opowiem Wam o tym, gdzie i u kogo zagościłam w ciągu ostatnich trzech dni. A było to w Poznaniu… odrobinę cierpliwości, potrzebuję chwilę na podsumowanie wyjazdu, przygotowanie materiału, fotografii… będzie o wegańskim jedzeniu, o wspaniałej kawie i celebrowaniu picia herbaty, a także garść widoków zabytkowych kamienic i słów kilka o kiedyś żywych, a dziś uśpionych instrumentach muzycznych… Będę się zachwycać...


Lawendowe Pole Inspiracji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga