Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

3 maja 2014

MLECZNY KOKTAJL SEZAMOWY z Bio-Kiwi – Raw&Vegan




Przyszedł do mnie apetyt na mleczny koktajl.

Kiedyś, w takim na przykład Hortexie, można było zamówić owocowo-mleczne koktajle. Wówczas jeszcze nikt nie mówił o „smoothie” bądź „szejkach”. Czasy się zmieniają, a ja już nie pędzę na lody „Ambrozja”, tylko sama w domu przyrządzam koktajle ze świeżych owoców i roślinnego mleka. Chciałabym również sama przygotowywać świeże mleko z orzechów. Aktualnie nie mam takich możliwości, więc korzystam z kartonowych roślinnych napojów ekologicznych – owsiane, sojowe, ryżowe…

Dziś zmieszałam nowy zestaw składników i wyszło naprawdę przepyszne!
Do tej pory jakoś nie łączyłam w mlecznym koktajlu bananów z kiwi i tahiną, a dziś… no właśnie. Zatem już wiesz, czego użyłam. Jak zwykle w kuchni działam spontanicznie i kieruję się głównie intuicją oraz aktualnym stanem posiadania. W tej kompozycji nie mogło zabraknąć przepysznych, słodziutkich fig!




Co zmieszałam dzisiaj:
- 2 bardzo dojrzałe banany
- 1 dojrzałe bio kiwi (dobre i niedrogie do nabycia w Lidl)
- 3 suszone bio figi (namoczone)
- łyżkę ekologicznego surowego musu sezamowego (Organic Raw Tahini)
- świeży imbir
- sok i skórkę z ekologicznej cytryny (dobre i niedrogie do nabycia w Lidl)
- kilka kryształków różowej soli himalajskiej
- ekologiczne mleko sojowe (kupione w Rossmannie za 4,99)



Wszystkie składniki zmiksowałam ręcznym blenderem.
Pycha!

Suszone figi nadają koktajlowi aksamitnej słodyczy, wyraźniejszego smaku i aromatu oraz pięknej barwy.

Smacznego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga