Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

18 maja 2014

KREM JAGLANY WIOSENNY




Był owocowy krem na słodko, pora na zielony krem warzywny.
Przyznam, pierwszy raz wykonałam jaglany krem-pudding w wersji słonej. Awokado i świeże ogórki nadają się do tego doskonale! A pachnące bazyliowe listki, pełne olejków eterycznych, uzupełniają idealnie tę zieloną kompozycję.




SKŁADNIKI:
  • kasza jaglana - ugotowana (kaszę należy najpierw dokładnie opłukać, następnie zagotować z odrobiną soli w dwukrotnie większej ilości wody i pozostawić na minimalnym ogniu około 15 minut )
  • dojrzałe awokado, wydrążone ze skórki
  • świeży ogórek 
  • sok z cytryny plus starta skórka, jeśli mamy cytrynę bio
  • czosnek niedźwiedzi suszony (super będzie mieć świeży)
  • kryształki soli różowej himalajskiej

Na mniej więcej szklankę ugotowanej kaszy użyłam jedno całe, nieduże awokado oraz pół ogórka średniej długości. Cytryna, czosnek i sól do smaku. Wszystko na wyczucie.
Składniki zmiksowałam ręcznym blenderem.

Łodygi selera naciowego, bogatego w wodę i składniki mineralne, doskonale posłużą za łyżeczkę. W dodatku będzie to łyżka, którą można schrupać ze smakiem!
Na zdrowie!





2 komentarze:

Wasze ulubione

Archiwum Bloga