Polecany tekst

MOJA KORONA

Na Pełni w Skorpionie zagłębiam się w sobie... 6.05.2020 MOJA KORONA 👑  Moja Korona jest Zielona  Berło moje jest wśród drze...

20 listopada 2013

TWAROŻEK Z SUSZONYMI POMIDORAMI



Rośliny dają tyle możliwości kombinacji, że nie mogę się powstrzymać przed eksperymentowaniem i łączeniem składników na różne sposoby. Tym razem domowy twarożek otrzymał akcent suszonych na słońcu pomidorów. Wystarczy mieć w lodówce tofu, a w szafce kilka podstawowych składników i bez specjalnych przygotowań można szybko zaspokoić swój apetyt.

200g naturalnego eko-tofu -  w kawałkach
3 łyżki prażonych nasion dyni i słonecznika
4 suszone pomidory – opłukane, chwilkę namoczone
Sok z cytryny – wyciśnięty w ilości zależnej od upodobań smakowych, powiedzmy że 2 łyżki
Suszony czosnek niedźwiedzi
Sól himalajska różowa
Oliwa z oliwek extra virgin - 2 łyżki

Wszystkie składniki dokładnie zmiksowałam w blenderze.





Taka pasta ma wielostronne zastosowanie – na grzanki, do makaronu lub lekko podduszonych warzyw.
Świetnie smakuje ze świeżymi liśćmi cykorii. 

Smacznego!




Polskie tofu ekologiczne



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze ulubione

Archiwum Bloga